Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت و دوری یک هفتۀ دو ستاره رئال مادرید از میادین

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
فرلاند مندی و مارسلو هر دو در بازی مقابل چلسی دچار مصدومیت عضلانی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حالی تمریناتش را برای بازی با سویا آغاز کرد که خبری از مندی و مارسلو نیست و هر دو مصدوم هستند.
مندی و مارسلو هر دو در جریان دیدار رئال مادرید و چلسی دچار مصدومیت عضلانی شدند و همین مسئله آن ها را مدتی از میادین دور نگه می دارد.
فرلاند مندی به مدت دو هفته و مارسلو به مدت یک هفته از میادین دور خواهند بود. مصدومیت هر دو عضلانی و از ناحیه عضله نزدیک کننده است.
بازیکن فرانسوی دو هفته از میادین دور است و همه تلاش خود را برای رساندن خودش به بازی با سیتی خواهد داشت در حالی که مارسلو یک هفته از میادین دور است.
فرلاند مندی با مصدومیت مقابل چلسی بازی کرد و همین مسئله باعث بدتر شدن میزان مصدومیت و درد او شد. این چهارمین مصدومیت عضلانی مدافع چپ فرانسوی در فصل جاری است.
بنزما و ناچو البته مشکلی ندارند و بدون مشکل تمرین کردند و به بازی پیزخوان می رسند. ناچو یکشنبه در پست دفاع چپ قرار خواهد گرفت.
کورتوا و کارواخال امروز در سالن بدنسازی تمرین کردند و مشکلی ندارند. سبایوس نیز فعلا مشکوک به کرونا است و با تیم تمرین نکرده است. وایخو هم منتظر منتفی شدن تست است تا به تیم برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала