Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کابرد واژه "گورخر" از سوی برادران امباپه؛ کلیان به یووه می‌رود؟

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
کلیان امباپه و اتان امباپه، در شبکه‌های اجتماعی با ذکر به اصطلاح به زودی از واژه گورخر استفاده کردند و این موضوع هواداران یوونتوس را هیجان زده‌ کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسویِ پاریسن‌جرمن در تابستان پیش‌رو به پایان می‌رسد و مدت‌هاست شایعات حول‌محور انتقال این بازیکن به رئال مادرید بوده است.
البته سایر باشگاه‌های اروپایی شانس زیادی برای جذب این بازیکن ندارند زیرا کلیان عاشق رئال است و به نظر می‌رسد این انتقال بزودی نهایی شود.
با این حال امباپه و برادر کوچکش اتان، اخیراً در شبکه‌های اجتماعی مطالبی را منتشر کرده‌اند که باعث سروصدا شده و شایعۀ پیوستن او به یوونتوس مطرح گردیده است.
کلیان در استوری انستاگرام، از واژه گورخر استفاده کردند و این موضوع هواداران یوونتوس را هیجان زده‌ کرده است.
اتان برادر کوچک امباپه که برای تیم جوانان پی‌اس‌جی توپ می‌زند نیز استوری‌ای با همین محتویات نشر کرده که سبب اوج گرفتن این موضوع شده است.
گورخر یکی از لقب‌های باشگاه یوونتوس است و این باشگاه طرح لباسش نیز از رنگ و پوست همین حیوان نقل شده است.
حالا دیده شود که کلیان به چه دلیلی از این واژه استفاده کرده و دلیل آن واقعا باشگاه یوونتوس بوده و یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала