Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک اتفاق تلخ دیگر برای بارسا؛ مصدومیت پسر طلایی در شب وداع تلخ با لیگ اروپا + عکس

© REUTERS / Facundo ArrizabalagaИспанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне
Испанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
پدری گونزالس هافبک درخشان بارسلونا، در دیدار برابر آینتراخت فرانکفورت از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و چند هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و با قبولی شکست 2-3 برابر مهمانش و در مجموع دو بازی مغلوب حریف آلمانی با نتیجه 3-4 از دور این رقابت‌ها کنار رفت.
این اتفاق برای بارسا بسیار تلخ بود زیرا تعداد هواداران حریف در ورزشگاه نیوکمپ زیاد بود و به نظر می‌رسد برخی هواداران بارسلونا به این تیم از پشت خنجر زده‌اند.
با این حال یک اتفاق تلخ دیگر نیز در این بازی رخ داد و پدری گونزالس هافبک درخشان بلوگرانا که در چند ماه آخر درخشش بی‌نظیری در ترکیب بلوگرانا داشته است، از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و به نظر می‌رسد چند هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
باشگاه بارسلونا مصدومیت این بازیکن را تایید کرده و می‌گوید که این بازیکن به زودی تحت آژمایش‌های صحی بیشتر برای مشخص شدن میزان مصدومیتش قرار می‌گیرد و هنوز مشخص نیست که چند هفته از میادین به دور خواهد بود.
این بازیکن قبلاً نیز چنین مصدومیتی را تجربه کرده بود و چند هفتۀ را به همین دلیل به دور از میادین بود.
رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی اند که فصل برای پدری به پایان رسیده و این بازیکن در آغاز فصل جدید به میادین بازی خواهد گشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала