Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 2 (3) آینتراخت 3 (4)؛ مهندس ژاوی مغلوب آتش بازی آلمان‌ها شد + عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
تیم بارسلونا با ارائه نمایش پر نقص در برابر تاکتیک مهمان‌اش مغلوب شد و از گردونه مسابقات لیگ اروپا حذف گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال بارسلونا و آینتراخت فرانکفورت در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ساعت 11:30 امشب به وقت کابل با هم مصاف دادند که سرانجام این دیدار با برتری 3-2 (مجموعی 4-2) نماینده آلمان به فرجام رسید.
این بازی که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد، تیم سفیدپوش آلمانی نمایش فوق العاده در خشانی داشت و در همان نیمه اول توانست که 2-0 برنده به رختکن برود.
این تیم که موقعیت‌های پرشماری را مثل میزبان از دست داد، با گل‌های فلیپ کوستیچ در دقیقه 4 (پنالتی) و (گل تماشایی و دیدنی) سانتوس بوره در دقیقه 36 پیش افتاد تا برنده به رختکن برود.
با آغاز نیمه دوم ژاوی دست به چند تعویض زد اما این فرانکفورت بود که با فورم درخشان بهترین از آن‌چه انتظار می‌رفت عمل کرد و بارها تا باز کردن دروازه میزبان پیش رفت که سرانجام مزد زحمات خود را در دقیقه 67 گرفت، جای‌که کوستیچ گل قشنگ را وارد تور دروازه کرد تا حساب کار 3-0 شود. هر چه بازی به دقیقه 90 نزدیک‌تر می‌شد مهمان ضمن دفاع چشم به ضد حملات دوحته بود و هر بار تا نزدیکی دروازه ترشتگن باز می‌گشت.
در دقیقه 85 بازی روی یک ضربه آزاد و سر در گمی دفاع حریف، بارسلونا به گل رسید که با دخالت داور ویدیویی این گل مردود دانسته شد که مورد قبول ژاوی نبود و برای پذیرفتن گل با داور چهارم وارد صحبت شد.
پس از آن که داوری 9 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، سرخیو بوسکتس با یک شوت سرپا توانست یکی دیگر از گل‌های خورده را در دقیقه 90 بازی جبران نماید و نتیجه بازی را 3-1 ساخت. این گل امید بارسا را زنده کرد و تیم ژاوی سراپا حمله شد.
پس از فشار میزبان؛ در دقیقه نهم وقت‌های تلف شده بنا بر خطای مدافع حریف روی بازیکن بارسا ضربه پنالتی اعلام کرد که پشت ضربه ممفیس دپای ایستاد و با شوت محکم توپ را به تیر بالای دروازه جای داد که پس از برخورد به زمین، از خط دروازه عبور کرد و دومین گل بارسا ثبت شد.
در یکی دو دقیقه باقی مانده توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و فرانکفورت با حساب 3-2 این دیدار را برنده شد تا با نتیجه مجموعی 4-3 از سد بزرگ‌ترین رقیب خود عبور کرده و راهی نیمه نهایی شود.
با این حساب تیم فرانکفورت در نیمه نهایی با تیم وستهام یونایتد مقابل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала