Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیانت هواداران یا فاجعه مدیریتی؟ ۳۰ هزار آلمانی در نیوکمپ چه میکردند؟ + ویدیو

© REUTERS / Susana Veraهواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a "Llibertat" banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed
هواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a Llibertat banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
بارسلونا در شبی برابر حریف آلمانی خود باخت و حذف شد که نیوکمپ سفیدپوش گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب بارسلونا در دومین لیگ اروپایی و در بازی برگشت میزبان آینتراخت فرانکفورت بود اما شب تلخی را سپری کرد زیرا هم باخت و هم حذف شد.
این باخت برابر تیم نه چندان بزرگی به ثبت رسید که فعلا در بوندس لیگا نهم است و 30 امتیاز با بایرن مونیخ صدرنشین فاصله دارد.
اما از سوی دیگر این شکست در نیوکمپ رسوایی برای مدیریت این باشگاه را به ثبت رساند، زیرا استادیوم کمپ نو از هواداران سفیدپوش پر شد، چرا که اعضای بارسا تکت‌های شان را در بازار سیاه به فروش رسانده بودند، اتفاقی که می‌تواند مصداق بارز خیانت باشد.
بارسلونا در این دیدار گویا مهمان باشد از سکوها تشویق نمی‌شد. بارسا در مدیریت تکت‌ها به شدت دچار اشتباه شد و عواقب فاجعه بار آنرا نیز تجربه کرد زیرا آنها در خانه خود و در مقابل هواداران کاملا سفیدپوش باخت و حذف شد.
این اتفاق تلخ و عجیب سبب شد تا رییس، سرمربی، مدیران و بازیکنان بعد از پایان بازی از تماشای آن ابراز نگرانی کردند چون برای شان وضعیت غیر منتظره بود.
هواداران تیم آلمانی به صورت گروهی بیش از 30 هزار تکت را درخواست کردند که شرایط را غافلگیرکننده ساخت.
آنان که با ممانعت بارسا روبرو شدند توانستند از بازار سیاه تکت تهیه کنند و در نهایت تیم شان موفق شد گام به نیمه نهایی بگذارد.
جدا از این حواشی، بازیکنان ژاوی در زمین مسابقه نیز حرفی به گفتن نداشتند و نتوانستند مانع تحرکات حریف شوند.
حالا به نظر می‌رسد که با این وضعیت، تنها امید بارسلونا برای کسب یک جامی از بین رفته ولی هنوز شاگردان ژاوی به تعقیب رئال مادریدی هستند که صدر را در اختیار دارد و این تیم امیدواری به کسب جام لالیگا دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала