Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست خالی پپ در آستانه حساس‌ترین بازی فصل؛ دی‌بروین و واکر غایبان بزرگ جام حذفی + عکس

© AP Photo / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا در آستانه حساس‌ترین بازی فصل تیم‌اش؛ دو ستاره خود را از دست داد که آنان مصدوم شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه دیدار منچسترسیتی با لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس؛ دو ستاره سیتی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند.
گواردیولا برای حفظ دفاع و خط میانی خود باید روز شنبه ترکیب متفاوتی را استفاده نماید، زیرا احتمالا کایل واکر و کوین دی‌بروین به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده‌اند. دو تیم در بازی لیگ برتری که 2-2 مساوی شد، تیم‌های تقریباً آماده‌ای داشتند.
دو مدعی قهرمانی لیگ برتری حالا باید در آغاز هفته در ورزشگاه ملی ومبلی یک بازی هیجان انگیز دیگر را برای حضور در فینال جام حذفی برگزار کنند. این در حالی‌ست که هر دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کرده اند و حتی احتمال تقابل دو تیم در فینال این فصل لیگ قهرمانان نیز می‌رود.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول توانست تعدادی از بازیکنان همیشگی خود مانند ویرجیل فن دایک و محمد صلاح را از ترکیب اصلی خارج کند در شبی که تیم‌اش برابر بنفیکا 3-3 متوقف شد. سیتی اما با آزمون بسیار سخت‌تری مقابل اتلتیکو مادرید روبرو بود و تیم گواردیولا بر حفظ نتیجه بازی رفت تلاش داشتند که موفق هم شدند.
این به این معنی بود که گواردیولا ترکیب اصلی قدرتمندی را با دی بروین، ژائو کانسلو، واکر، آیمریک لاپورت و فیل فودن در میان بازیکنانی که از دقیقه اول بازی کردند، معرفی کرد. ملی پوش بلجیمی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مجبور به ترک زمین شد و واکر هم لحظاتی بعد نیز با ضربه‌ای از زمین بازی بیرون رفت.
گواردیولا در صحبتی بعد از بازی اعتراف کرد که با توجه به مصدومیت دی بروین و واکر تیم‌اش با مشکل بزرگی روبرو شده است.

او گفت: "ما سه روز پیش بازی کردیم، حالا مصدومیت‌های زیادی داریم، نمی‌دانم در هفته‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد."

حالا RMC Sport مدعی است که هر دو بازیکن در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس با لیورپول این هفته کنار گذاشته شده‌اند. این گزارش حاکی از آن است که دی بروین حداقل برای 10 روز به این تیم باز نخواهد گشت و همچنین او را در دو بازی بعدی لیگ برتر مقابل برایتون و واتفورد نیز نخواهیم دید اما او می‌تواند در صف بازگشت به موقع برای بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در 26 اپریل باشد. مشخص نیست واکر برای چه مدتی از میادین دور خواهد بود، اما گفته می‌شود که او قطعا مقابل لیورپول به میدان نخواهد رفت.
این به احتمال زیاد به این معنی است که ناتان آکه دوباره به جای واکر وارد می‌شود و این بازیکن 27 ساله در نیمه دوم مقابل اتلتیکو تاثیرگذار بود. الکساندر زینچنکو گزینه دیگری برای بازی به جای واکر خواهد بود، اما آخرین حضور او در ماه گذشته برابر اسپورتینگ لیسبون بود.
در حالی‌که دی بروین و واکر در دسترس نخواهند بود، گواردیولا باید بتواند از روبن دیاز که 8 بازی اخیر سیتی را با ضربه‌ای از دست داده، استقبال کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала