Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بایرن تهدید به مرگ شد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ Germany Soccer Champions League Leipzig
یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ  Germany Soccer Champions League Leipzig - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، نزدیک به 400 پیام دریافت کرده و از سوی افراد ناشناس تهدید به مرگ شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تساوی ناامیدکننده 1-1 بایرن مونیخ مقابل ویارئال و شکست 0-1 در دیدار رفت باعث شد تا باواریایی‌ها ناباورانه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند و به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا نکنند.
این حذف انتقادات زیادی از بازیکنان و کادرفنی به خصوص ناگلزمان به همراه داشت و جایگاه سرمربی تیم متزلزل شده است. ناگلزمان حتی پیام‌های تهدید آمیز دریافت کرده و برخی‌ها گفته‌اند که وی را خواهند کُشت.
این موضوع را خود ناگلزمن، فاش کرد و مدعی شد که تنها در اینستاگرام بیش از 400 تهدید به مرگ دریافت کرده است.
او در این مورد در نشست خبری قبل از مصاف با آرمنیا گفت:" من می‌توانم با انتقادات کنار بیایم، اما تهدید به مرگ قضیه‌ای متفاوت است. اخیرا و بعد از هر ناکامی آن‌ها را دریافت می‌کنم، اما همه آن‌ها را حذف می‌کنم. افراد می‌توانند آن‌چه را که می‌خواهند بنویسند، اما شاید بهتر باشد به آنچه می‌نویسند، خوب فکر کنند. آنها شاید حق را به خودشان می‌دهند و این واقعا عجیب است. باشگاه سطح امنیتی را افزایش نمی‌دهد. نمی خواهم کسی را تحریک کنم و تاکنون با کسی به عنوان یک خطر جدی روبرو نشده‌ام."
ناگلزمن افزود: "اگر مردم بخواهند مرا بکشند، این یک چیز است، اما به مادر نیز حمله می‌کنند که حتی به فوتبال اهمیتی نمی دهد."
این تهدیدات در حالی متوجه ناگلزمان شده که تیم وی در حال حاضر با 9 امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر بوندسلیگا جاخوش کرده و در آستانۀ کسب دهمین قهرمانی متوالی قرار دارد.
این مربی جوان در تابستان هدایت بایرن را به عهده گرفت و جانشین هانسی فلیک شد که هدایت تیم ملی را در حال حاضر عهده‌دار است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала