Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته‌هایی که می‌تواند دردسر برای قهرمانی رئال شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ماریانو دیاز بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
ماریانو دیاز بازیکن رئال مادرید  Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید در حساس‌ترین روزهای فصل خود رسیده و خستگی جسمانی و بازی‌های مهم می‌تواند که کار قهرمانی این تیم را با مشکل روبرو سازد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال رئال مادرید با عبور از تیم سختکوش مانند چلسی حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد و همچنان با 12 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول (بارسلونا) صدر جدول را در اختیار دارد، در حالی‌که 7 بازی از لیگ اسپانیا باقی مانده است. (بارسا در صورت پیروزی در دیدار معوقه مقابل رایو می‌تواند به 9 امتیازی رئال برسد.)
اگرچه واکنش بدنی رئالی‌ها در یک بازی 120 دقیقه‌ای برابر چلسی بسیار باشکوه بود، اما خستگی و تقویم بازی‌ها هواداران را به شک می‌اندازد. دو بازی متوالی مقابل سویا و اوساسونا و سخت‌تر از آن بازی برابر اتلتیکومادرید در متروپولیتانو سه روز پس از بازی برگشت نیمه نهایی برابر سیتی برگزار می‌شود، بازی دیگری که تصور می‌شود فوق العاده باشد و امید جدی برای بارسلونا برای رسیدن به تیم صدرنشین است.
خستگی تیم در پیزخوان
مندی قرار است دو هفته از میادین دور باشد (فقط زمان باقی مانده برای دیدار در اتحاد)، مارسلو، ناچو و بنزما هم از مصدومان رئال هستند اما بقیه بازیکنانی که مقابل چلسی به میدان رفتند، سابق‌های پای شان خسته است زیرا پس از یک فعالیت بدنی مهم در اواسط ماه اپریل را پشت سر گذاشتند.
بازی در برنابئو در هفته‌ای که می‌تواند حکم قهرمانی در لیگ را داشته باشد با دو خروجی مهم این تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. رئالی‌ها یکشنبه‌شب در سانچزپیزخوان بدون کاسمیرو (محروم) و بدون دفاع چپ شان (مصدوم) بازی می‌کنند و خواهیم دید که چقدر این تیم انرژی مقابل تیمی مصرف کند که از شاگردان کارلو آنچلوتی حداکثر تقاضا را دارد.
سویای لوپتگی که در صورت پیروزی 9 امتیاز از رئال مادرید عقب‌تر خواهد بود، دیگر به اندازه عقب به جلو نگاه نمی‌کند، جایی که اتلتیکو، بتیس و رئال سوسیداد منتظر این تیم خواهد بود که می‌تواند کار صعود و نیز موقعیت قهرمانی این تیم را با مشکل مواحه سازد.
دیدار رئال مادرید یک بازی کلیدی برای فصل تیم بیلبائو باشد که تقریبا یکا فینال دیگر پس از بازی با چلسی به شمار می‌رود.
و سه روز بعد این تیم به پامپلونا خواهد رفت. تقویم لیگ به مادرید استراحت نمی‌دهد که قبل از آن دو بازی متوالی دارد، بله، آخر هفته آینده بازی نمی‌کند. این روزها برای آنچلوتی مفید خواهد بود تا بازیکنانش را بازیابی کند و برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود که سه روز قبل از بازی آنان در هفته سی‌وپنجم در متروپولیتانو خواهد بود.
اکانت مادرید برای قهرمان شدن
کافی است رئال مادرید در 7 بازی باقی مانده 13 امتیاز به دست آورد. بنابراین می‌توان دو شکست و یک تساوی را مجاز دانست (به شرط این‌که بارسلونا همه چیز را ببرد). اگر از این دو بازی متوالی رئال جان سالم به در برد، با در نظر گرفتن این که چهار بازی در سانتیاگو برنابئو باقی خواهد ماند، تصویر بسیار واضح‌تر دریافت خواهیم کرد. اما هر گونه شکست ما را مجبور می‌کند به تقویم بعدی سراغ برویم تا تجزیه و تحلیل بازی را نمود که کدام بازی‌ها می‌تواند از هم اکنون تا پایان لیگ یک تله باشند.
تقویم رئال مادرید و بارسلونا تا پایان لیگ
هفته سی‌ودوم: سویا - رئال مادرید | بارسلونا - کادیز
هفته سی‌وسوم: اوساسونا - رئال مادرید | رئال سوسیداد - بارسلونا
هفته 21 (معوقه): بارسلونا – رایو وایکانو
بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
هفته سی‌وچهارم: رئال مادرید - اسپانیول | بارسلونا - مایورکا
بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
هفته سی‌وپنجم: اتلتیکو - رئال مادرید | بتیس - بارسلونا
هفته سی‌وششم: رئال مادرید - لوانته | بارسلونا - سلتاویگو
هفته سی‌وهفتم: کادیز - رئال مادرید | ختافه - بارسلونا
هفته سی‌وهشتم: رئال مادرید - بتیس | بارسلونا - ویارئال
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала