واکنش روسیه به رزمایش ناتو در دریای بالتیک

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر Сторожевой корабль «Ярослав Мудрый» возвращается после выполнения задач боевой службы в Средиземном море
Сторожевой корабль «Ярослав Мудрый» возвращается после выполнения задач боевой службы в Средиземном море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
دریاسالار ولادیمیر والویف فرمانده سابق ناوگان نیروی دریایی در دریای بالتیک می‌گوید که نیروهای ناوگان بالتیک اقدامات کشتی‌های ناتو را که برای شرکت در رزمایش وارد دریای بالتیک شده‌اند، زیرنظر خواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده سابق ناوگان بالتیک گفت: هدف از رزمایش ناتو این است که قدرت و انسجام متحدان را نشان دهد. با این حال، ناوگان بالتیک برای مقابله با تهدید به اندازه کافی نیرو و کشتی دارد. آنها با تمام امکان که در اختیار دارند اکتشاف را انجام می‌دهند. در صورت طرح‌های تهاجمی، همه اهداف در مگسک خواهد بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد که کشتی‌های قبلی ناتو به همراه ناوگان بالتیک، تمرین‌های BALTOPS را برای ایجاد تعامل در دریا و خشکی انجام دادند. با این حال، اکنون این سناریو بیشتر شبیه یک تمرین برای فرود در ساحل به منظور حرکت به سمت شرق است. اما ما برای آن آماده‌ایم.
پرواز بمب‌افکن روسی بر فراز دریای بالتیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2020
پرواز بمب‌افکن روسی بر فراز دریای بالتیک
پیش از این گزارش شده بود که گروهی از کشتی‌های جنگی ناتو متعلق به گروه یک نیروی دریایی دائمی ناتو (SNMG1) برای مقابله با مین‌های دریایی وارد دریای بالتیک وارد شده اند. این کشتی‌ها در رزمایش‌های مشترک با کشورهای متحد و شریک شرکت خواهند کرد.
در ماه اپریل، سرویس مطبوعاتی ناوگان بالتیک گزارش داد که کشتی‌های ناوگان در طول تمرینات، نبرد دریایی را انجام داده اند. کشتی های راکتی کوچک پرتاب راکت های الکترونیکی را به سمت قایق های خیالی دشمن انجام دادند.
در ماه مارچ سال روان، پرسنل نظامی واحد دفاع هوایی (AD) ناوگان بالتیک تمریناتی را با استفاده از سیستم‌های راکتی ضدهوایی اس-400 "تریومف" انجام دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала