وزارت خارجه روسیه از اخراج 18 کارمند نمایندگی اتحادیه اروپا در مسکو خبر داد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو 18 کارمند نمایندگی اتحادیه اروپا در مسکو را "عنصر نامطلوب" اعلام می‌کند و آنها باید هر چه سریعتر این کشور را ترک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بنا بر اعلام وزارت امور خارجه روسیه، در تاریخ 15 اپریل، مارکوس ادرر سفیر اتحادیه اروپا در روسیه به وزارت امور خارجه روسیه احضار و مراتب اعتراض شدید روسیه در مورد اخراج غیرموجه 19 کارمند روس از نمایندگی دائم روسیه به وی ابلاغ شد.
در بیانیه وزارت خارجه روسیه همچنین آمده است: در پاسخ به اقدامات غیردوستانه اتحادیه اروپا، 18 کارمند نمایندگی اتحادیه اروپا در روسیه "عنصر نامطلوب" اعلام شدند و باید هر چه سریعتر خاک روسیه را ترک کنند. یادداشت مربوطه به مارکوس ادرر سفیر اتحادیه اروپا تحویل داده شد".
بر این اساس، در گفتگو با مارکوس ادرر سفیر اتحادیه اروپا در روسیه مسوولیت اتحادیه اروپا در تخریب مداوم معماری گفتگوهای دوجانبه که طی چندین دهه بنا شده است و همچنین لزوم رعایت دقیق الزامات کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک، از سوی طرف روس مورد تاکید قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала