Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: آینتراخت مستحق صعود بود، ناکامی بسیار بزرگ برای ما است

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی برابر آینتراخت فرانکفورت، به حضور پرشمار هواداران تیم حریف انتقاد و شکست شاگردانش را برابر تیم آلمان شرم بزرگ عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه 2-3 متحمل شکست سنگینی برابر حریف آلمانی شد.
دیدار دو تیم در دور رفت با تساوی 1-1به پایان رسیده بود و در نهایت بارسا در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3-4 شکست خورد تا بار دیگر وداعی تلخ از رقابت های لیگ اروپا داشته باشد.
پس از این بازی، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، این شکست را شرم‌آور خطاب کرد و اظهار داشت که از سوی هواداران ضربه خورده‌اند.
او در مورد بازی گفت:" نه امروز معتقدم که مشکل ما صرفا ورزشی بود. فکر می‌کنم مالکیت توپ را داشتیم اما موفق به استفاده از آن نشدیم. این اشتباه ماست و باید از آن درس بگیریم. شما باید رقابت کنید اما گاهی اوقات مثل امروز می‌شود. تغییر مدل و پیروزی در هر بازی دشوار است. ما در مورد بازی در اروپا حرف می‌زنیم و بارها گفتم که سخت است. امروز آینتراخت قدرت خودش را نشان داد. در دوران حرفه‌ای کمتر تیمی را دیدم که به این سرعت وارد حمله شود. از طرفی ما نتوانستیم ضرر را به حداقل برسایم. روی گل سوم از جناحین ما را پرس کردند و توپ را بلافاصله به سمت دیگر فرستادند. این نباید برای ما اتفاق بیفتد. باید از خودمان انتقاد کنیم."
ژاوی در مورد حضور پر تعداد هواداران آلمانی در نیوکمپ گفت:" ناامید هستم و بازیکنان نیز قبل از ورود به زمین این را گفتند. امروز روی هواداران حساب می‌کردیم و منتظر حمایت آن‌ها بودیم. بنابراین اول از همه می‌خواهم از هوادارانی که با ما بودند تشکر کنم. بازی مثل فینال بود که سکوها 50 - 50 می‌شود. ناامیدکننده است. باشگاه باید در این مورد توضیح دهد. ما نیاز به تشویق داشتیم ولی این‌طور نشد. با این حال در بازی نیز خوب کار نکردیم و عملکرد ما خوب نبود."
وی ادامه داد:" مطمئنا اشتباهی در محاسبه و برنامه ریزی بوده است. وقتی در خانه بازی می‌کنیم این اتفاق رخ نمی‌دهد. از کسانی که برای حمایت از ما به استادیوم آمدند متشکرم. حیف شد که نتوانستیم صعود به نیمه نهایی را جشن بگیریم‌. رختکن می‌خواهد بداند چه اتفاقی افتاده و ما انتظار داریم شفاف سازی شود."
سرمربی بارسا در مورد احساسش پس از این شکست گفت:" واضح است که ناامیدی بزرگی برای من و تیم بود اما می‌خواهم این را به عنوان بخشی از روند بدانم. ناامید و خشمگین هستیم چون امید زیادی داشتیم اما باید به راهی که چند ماه در آن بودیم را ادامه دهیم . هدف ما رسیدن به لیگ قهرمانان است و در 8 بازی آخر لیگ تلاش خواهیم کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала