Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب دشوار آنچلوتی از میان دوستاره جوان برای بازی با سویا

© REUTERS / SERGIO PEREZكريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد
كريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی برای نبرد فردا شب مجبور است تا از میان رودریگو و کاماوینگا یکی را در ترکیب ثابت قرار دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان مهمان سویا است و نبرد سختی برابر تیم سوم جدول و یکی از رقبأ اصلی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا دارد.
در این دیدار حساس، کاسمیرو هافبک جنگنده و توانای کهکشانی‌ها مصدوم است و غیبت این بازیکن با تجربه سبب شده تا کارلو آنچلوتی در شرایط سختی قرار گیرد و از میان دو ستاره جوان یکی را برای ترکیب ثابت انتخاب کند.
سرمربی ایتالیایی دو گزینه برای پُر کردن جای خالی کاسمیرو دارد و باید از میان کاماوینگا و والورده یکی را در ترکیب ثابت قرار دهد.
حضور والورده چه به عنوان وینگر راست و چه به عنوان هافبک دفاعی قطعی است و وی در ترکیب ثابت خواهد بود. نبرد اصلی برای حضور در ترکیب ثابت میان کاماوینگا و رودریگو است و کارلو باید یکی ار انتخاب کند.
این مربی باتجربه اگر بخواهد کاماوینگا را در مرکز زمین استفاده کند و والورده در سمت راست خط حمله قرار گیرد، رودریگو که در دیدار برابر چلسی نمایش درخشان داشت و مانع حذف تیمش از رقابت‌های لیگ قهرمانان شد، روی نیمکت خواهد نشست.
کارلتو اگر از والورده در مرکز استفاده کند، آنگاه کاماوینگا مجبور است نیمکت نشین شود زیرا وی توانایی بازی در سمت راست خط حمله را ندارد.
این بازیکن فرانسوی در دیدار برابر چلسی، به جای تونی کروس به میدان آمد و سبب شد تا رئال مادرید در خط میانی تعادل پیدا کند و ارتباط مهاجمان آبی‌ها با هافبک‌های این تیم را قطع کرد.
در کامبک مقابل PSG هم همین اتفاق افتاد. کاماویگا گل نمی‌زند، اما حرکات او بازیکنان حریف را تحریک می کند، همانطور که در مقابل انگلیسی‌ها مشاهده شد که او توپ را از کانته ربود که به گُل بنزما انجامید. انرژی، پویایی و فوتبالش به رئال مادرید هوای دیگری می بخشد. آنچلوتی با کادر مربیگری‌اش از این بازیکن فرانسوی خوشحال است و به نظر می‌رسد که در هفته‌های بعدی این بازیکن 19 ساله بیشتر در ترکیب قرار خواهد گرفت.
کاماوینگا و رودریگو دو بازیکن با مشخصات متفاوت اند و توانایی‌های خارق‌العاده دارند و همین موضوع سبب شده تا آنچلوتی با انتخاب دشواری برای بازی با سویا و ادامه فصل قرار گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала