Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه آث میلان در آستانۀ فروش؛ پای اعراب به سری‌آ باز می‌شود؟

© AP Photo / Luca BrunoРаздевалка "Милана" на стадионе Сан-Сиро в Милане, Италия
Раздевалка Милана на стадионе Сан-Сиро в Милане, Италия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
منابع از ایتالیا خبر می‌دهند که مذاکرات میان باشگاه آث میلان و صندوق مالی بحرینی تحت عنوان "این‌وست‌کورپ"، در مراحل پیشرفته قرار دارد و ممکن این باشگاه فروخته شود.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه میلان که شرایط خوبی اقتصادی ندارد و بدهی‌های زیادی نیز دارد، ممکن به صندوق مالی بحرینی تحت عنوان "این‌وست‌کورپ"، فروخته شود.
منابع مختلف از جمله اکیپ فرانسه به روز جمعه گفتند که سرمایه گذاران خاورمیانه، برای خرید باشگاه میلان وارد مذاکره انحصاری شده اند و پیشرفت‌های نیز در مذاکرات وجود داشته است.
یکی از منابع نزدیک به مذاکرات به رویترز گفت که قرارداد خرید میلان از الیوت، مالک آمریکایی میلان نزدیک به اتمام است و بزودی نهایی خواهد شد.
به گفته این منابع، ارزش بالقوه این باشگاه در حدود 1 میلیارد یورو (827 میلیون پوند) شامل بدهی خواهد بود.
این باشگاه در سال های 2003 و 2007 پس از اینکه برلوسکونی توانست برخی از بزرگ بازیکنان جهان مانند کاکا برازیلی و مهاجم اوکراینی آندری شوچنکو را به خدمت بگیرد و با درخشش آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
برلوسکونی در سال 2017 باشگاه را به سرمایه گذار چینی لی یونگ هانگ به مبلغ 740 میلیون یورو از جمله بدهی ها فروخت و پس از آن الیوت مالک این باشگاه شد.
میلان در حال حاضر در صدر جدول سری‌آ قرار دارد و دو امتیاز از رقیب هم‌شهری اینترمیلان فاصله دارد . این باشگاه در سال گذشته 96.4 میلیون یورو (104.18 میلیون دلار) ضرر کرده است، در حالی که سال قبل از آن 194.6 میلیون ضرر کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала