مصدومیت نگران کننده هالند؛ نکند "رئال و سیتی" پا پس بکشند!

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند قصد دارد قبل از جدایی احتمالی از بوروسیا دورتموند، توانایی هایش را دوباره به نمایش بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند با وجود نگرانی در مورد آمادگی جسمانی اش، مشتاق است تا جایی که ممکن است برای تیمش بازی و گلزنی کند تا دروتمند مانع از جدایی احتمالی تابستانی اش نشود.
انتظار می رود هالند پس از پایان فصل، باشگاه آلمانی را ترک کند و به یکی از تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی برود.
مارکا میگوید، مصدومیت های متوالی هالند در این فصل باعث شده تا این بازیکن نتواند تمام پتانسیل خود را در تیم نشان دهد. آخرین بار وی در بازی های ملی ماه مارچ همراه با تیم کشورش مصدوم شد، ولی خوب شانس آورد و زود به میادین برگشت.
این در حالیست که سرمربی دورتموند اخیرا اعتراف کرده است که هالند از یک مصدومیت مشخص که متوالی شده است، رنج میبرد.
رسانه آلمانیSport1 معتقد است که این بازیکن 21 ساله نگران این است که مصدومیت هایش تاثیر منفی روی باشگاه هایی که به دنبال جذب او هستند نگذارد.
به همین دلیل وی از مدیران دورتمند خواسته تا جزئیات مصدومیت او را رسانه ای نکنند.
این رسانه معتقد ا ست که هالند مشکلات عضلانی دارد و در اوایل ماه فبروری به دلیل پارگی ران از میادین دوره شده است.
این ستاره گلزن دروتمند در مجموع 17 بازی و 95 روز را به دلیل مصدومیت در تمام رقابت‌های این فصل از دست داده است و در صورت بدتر شدن مصدومیت فعلی مچ پایش، ممکن است خطر بزرگی او را تهدید کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала