Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همیلتون: نیمار هر سال مرا به برازیل دعوت می‌کند اما…

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
لوئیز همیلتون رانندۀ مطرح فورمول و قهرمان هفت دورۀ این ورزش مهیج می‌گوید که بزودی شهروندی افتخاری برازیل را دریافت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیس همیلتون ستاره فرمول یک و پیشتاز اکثر گرند پری‌های این رقابت‌ جذاب، به لطف شهرتش در مسابقات فورمول یک با بسیاری از ستاره‌های دنیا فوتبال آشنا است و رابطۀ گرمی با هم دارند.
یکی از این ستاره‌های فوتبال که با همیلتون رابطه نزدیک دارد، نیمار جونیور است و راننده بریتانیایی در تازه‌ترین گفت‌وگویش در مورد ستاره برازیلی صحبت کرده و گفته است که وی همه سال از سوی ستاره پی‌اس‌جی به این کشور دعوت می‌شود.

او در این مورد به میترو گفت:" نیمار هر سال مرا به برازیل دعوت می‌کند، ولی هرگز شانس قبول دعوت او را نداشتم. حالا منتظر پاسپورت برازیلی خود هستم تا به این کشور بروم."

رانندۀ مرسدس کشور برازیل را می‌پسندد و سال گذشته پس از فتح گرندپری سائوپائولو با پرچم این کشور روی سکوها ظاهر شد.
همیلتون درخواست شهروندی افتخاری به دولت برازیل داده و درخواست وی در انتظار تایید مجلس برازیل است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала