Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک رقیب بزرگ برای بارسا در راه جذب لواندوفسکی

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
شانس بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی کاهش خواهد یافت زیرا منچستریونایتد نیز به این بازیکن باتجربه و گُلزن علاقه دارد و با مدیر برنامه‌هایش به تماس شده است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی در پایان فصل با باشگاه بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و طرفین برای تمدید قرارداد به توافقی دست نیافته اند.
رسانه‌های پولندی مدعی اند که این بازیکن با بارسلونا به توافق نهایی دست یافته و به سران بایرن مونیخ خبر داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و در تابستان راهی نیوکمپ خواهد شد.
با این حال تا هنوز هیچ چیزی نهایی نیست و طرفین این موضوع را تایید نکرده اند. در همین حال نشریه اسپورت گزارش داده که بارسا در راه جذب این بازیکن یک رقیب قدرتمند دارد و باشگاه منچستریونایتد نیز خواهد به خدمت گرفتن لوا است.
یونایتد در ابتدا خواهان به خدمت گرفتن ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند بود ولی این بازیکن نروژی پروژه این شیاطین سرخ را نا مشخص دانست و به این باشگاه پاسخ منفی داد.
حالا منچستریونایتد با ایجنت و اطرافیان لواندوفسکی تماس گرفته است و می‌خواهد ستاره پولندی را برای تقویت خط حمله در تابستان به خدمت بگیرد.
داروین نوینز هم از جمله بازیکنانی است که در رادار این تیم قرار دارد و در صورتی که سران یونایتد در جذب ستاره بایرن ناکام بمانند، ستاره بنفیکا را جذب خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала