آشکار شدن ناتوانی نظامی امریکا به دلیل وضعیت اوکراین

© AFP 2023 / Delil SouleimanАмериканские военные на базе возле месторождения "Омар"
Американские военные на базе возле месторождения Омар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
از ناتوانی ایالات متحده امریکا به دلیل وضعیت کنونی اوکراین در این کشور سخن زده شد.
به گزارش اسپوتنیک، راهال برندز، تحلیلگر بلومبرگ در مقاله ای نوشته است: ناتوانی نظامی امریکا به دلیل وضعیت اوکراین آشکار شد.
او افزود، که ناتوانی نظامی ایالات متحده به دلیل وضعیت اوکراین آشکار شده است که در حال استفاده سریع از تسلیحات آمریکایی ارسال شده است.
Магазин огнестрельного оружия в США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2022
امریکا جزئیات ارسال سلاح به اوکراین را فاش ساخت
او در ادامه نوشته است، معلوم شد که در طول روز نیروهای مسلح اوکراین (AFU) انبار مهمات ضد تانک را صرف می کنند که برای یک هفته طراحی شده است. افزون بر این، نیروها فاقد هواپیمای جنگی هستند.
برندز گفت: "کشورهای غربی با یک انتخاب جدی روبرو هستند: افزایش عرضه به اوکراین یا ذخیره ظرفیت محدود خود برای دفاع از خود". بنابراین، آلمان و کانادا پیش از این به دلیل کمبود تسلیحات از ادامه تحویل امتناع کرده اند. خود ایالات متحده یک سوم موشک های ضد تانک جاولین را تامین کرده است، اما نمی تواند تعداد بیشتری از آنها را ارسال کند، زیرا این امر مستلزم افزایش تولید است. به گفته این تحلیلگر، وضعیت اوکراین نسخه ای آشنا از درگیری ایالات متحده با روسیه یا چین است.
وی خاطرنشان کرد، که انبارهای موشک های آمریکایی و سایر مهمات هدایت شونده دقیق تنها چند روز یا چند هفته دوام خواهند آورد. افزون بر این، ایالات متحده متحمل خسارات هنگفتی در تانک، کشتی و هواپیما خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала