Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید فرانکفورت از خلاقیت هوادارانش برای تهیه تکت و حضور گسترده در نیوکمپ

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
پیتر فیش، رئیس و اکسل هلمان، سخنگوی باشگاه آینتراخت فرانکفورت، از هواداران تیم شان بابت حضور گسترده در ورزشگاه نیوکمپ در جریان دیدار این تیم با بارسلونا، قدردانی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پنجشنبه شب هفته گذشته در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه 2-3 بازی را باخت و با توجه به تساوی 1-1 در خاک آلمان، در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-3 مغلوب شد و از لیگ اروپا کنار رفت.
در این دیدار حدود 30 هزار هوادار اینتراخت در ورزشگاه نیوکمپ حضور داشتند و برد تیم‌شان را جشن گرفتند. تهیه این تعداد تکت کار آسانی نبود زیرا این تیم تنها 5 هزار تکت سهمیه داشت و هواداران تکت‌های هواداران بارسلونا را به قیمت گزاف خریدند و ورزشگاه خانگی بلوگرانا را برای آن‌ها جهنم ساختند.
حالا پیتر فیش، رئیس و اکسل هلمان، سخنگوی باشگاه آینتراخت فرانکفورت، از هواداران تیم شان بابت حضور گسترده در ورزشگاه نیوکمپ سپاسگزاری کردند و به تمجید از خلاقیت‌ آن‌ها پرداختند.
رئیس این باشگاه در مورد خلاقیت هواداران تیمش گفت:" هواداران ما داستان‌های زیادی در مورد نحوه آمدن خود به بارسلونا به من گفته اند، به اندازه‌ای که یک برنامه تلویزیونی کامل را پر کند. هواداران از طریق ترکیه، اروپای شرقی، مراکش به بارسلونا آمدند. آن‌ها هر کاری برای حضور در نیوکمپ انجام داده اند و همه این‌ها به صورت قانونی بوده چون آنها باهوش هستند. آن‌ها از هر راه ممکن بلیط تهیه کردند و ما را تنها نگذاشتند. زبان آلمانی هیچ کلمه ای ندارد تا تعریف کنیم خلاقیت آن‌ها را در آن شب کنم."
سخنگوی این باشگاه در این مورد گفت:" اینکه در نهایت 25000 هوادار بیشتر در ورزشگاه حضور داشتند با وجود اینکه آنها به طور رسمی فقط 5000 تکت به ما دادند، برای من یک شگفتی بزرگ بود. در این مورد واکنش‌های منفی زیادی به وجود آمد. از باشگاه بارسلونا می‌پرسند که چگونه این امکان وجود دارد. تقصیر بارسا نیست. هواداران ما از هر راه ممکن تکت گرفتند، چیزی که به عنوان یک باشگاه کنترل آن دشوار است. آنها در تهیه تکت از هر مسیر ممکن خلاق هستند. چنین بوده و خواهد بود."
این باشگاه در حالی به تمجید از هوادارانش پرداخته که آن‌ها در صعود این تیم کمک به سزایی به بازیکنان شان انجام دادند و ورزشگاه خانگی بارسا را که به جهنم حریفان معروف است را برای خود شان جهنم ساختند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала