Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو پس از شصتمین هت‌تریک: تا آخر می‌جنگیم و تسلیم نمی‌شویم + عکس

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از هت‌تریک برابر نوریچ سیتی، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی پیامی مهمی به بازیکنان و هواداران یونایتد رساند و اعلام کرد که تسلیم نخواهند شد و برای کسب سهیه تا آخر خواهند جنگید.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، موفق شد نوریچ سیتی بحران‌زده را با سه گل شکست دهد و برای کسب سهمیه باید منتظر لغزش رقبا در هفته های بعد باشد.
کریستیانو رونالدو در این دیدار ستاره میدان بود و موفق شد هر سه گُل تیمش را به ثمر برساند و در اولدترافورد هت‌تریک کند. این هت‌تریک شصتمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای فوق ستاره پرتگالی بود و تعداد گُل‌هایش را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به عدد 15 رساند و اکنون او پیر ترین بازیکنی است که توانسته حداقل 15 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند.
وی همچنان با سه گُلی که امشب به ثمر رساند، تعداد گُل‌هایش را در تمامی رقابت‌های برای منچستریونایتد به عدد 21 رساند و بیشتر از همه بازیکنان این تیم گُلزنی کرده‌است.
رونالدو پس از دست یافتن به شصتمین هت‌تریک، اعلام کرد که برای کسب سهمیه تا آخر خواهد جنگید و از هم‌تیمی‌هایش نیز خواست تا تسلیم نشوند و به تلاش‌های شان ادامه دهند.
او در انستاگرام نوشت:" از این برد و بازگشت ما به مسیر کسب سهمیه بسیار خوشحالم. همانطور که قبلاً گفتم، دستاوردهای فردی فقط زمانی ارزش دارد که به ما کمک کند به اهداف خود به عنوان تیم برسیم و شصتمین هت‌تریک در دوران حرفه‌ای من بسیار مهم است زیرا 3 امتیاز را برای ما به ارمغان آورد. آفرین بچه ها، تلاش فوق العاده. ما تسلیم نمی‌شویم، تا آخر می‌جنگیم!"
کریس در حالی از هم‌تیمی‌هایش خواسته است تا برای کسب سهمیه بجنگند که این تیم در حال حاضر با 54 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در کنار آرسنال و تاتنهام، یکی از مدعیان کسب جواز حضور در چمپیونزلیگ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала