Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت های ژاوی و کاسانو؟ مهم نیست که در بیرون چه میگویند، تیم آماده جدال با سویا است!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار حساس با سویا حاضر شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ادامه هفته 33 رقابت های لالیگا در دیداری حساس که میتواند گام مهمی برای قهرمانی این تیم در رقابت های این فصل لالیگا باشد، در ورزشگاه رومن سانچز پیزخوان مهمان سویا خواهد بود.
آنچلوتی در نشست خبری قبل از این جدال حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وضعیت تیم
از نظر بدنی تیم خوب است، ما می خواهیم در بازی فعال باشیم و این چیزی است که به آن نیاز داریم. در کل تیم خوب است، ما زمان داشتیم تا ریکاوری کنیم و به بازی سویا فکر کنیم، بازی سختی در برابر تیمی قدرتمند و با کیفیت بالا خواهد بود، مسابقه سخت خواهد بود اما ما آماده ایم.
بازی با سویا
با وجود اینکه ما در صدر هستیم، لیگ هنوز برای همه فرصت است، اما مهم این است که به کسب امتیاز ادامه دهیم، سویا برای رقابت خواهد جنگید و قدرت حریف را می دانیم، بنابراین آماده هستیم.
لوکا مودریچ
او فوتبال خود را در رئال مادرید به پایان خواهد رساند، نمی دانم چه زمانی، اما این ایده باشگاه و ایده لوکا است. لوکا مودریچ برای تمدید قراردادش مشکلی نخواهد داشت و اگر بخواهم او را با بازیکنی مقایسه کنم، پائولو مالدینی خواهد بود.
هازارد
چیزی که او را آزار میداد را بیرون کردند، اگرچه دوست ندارم در مورد جنبه پزشکی صحبت کنم، ولی او باید کمی دیگر هم ریکاوری کند.
کاسانو
همه ما کاسانو را می شناسیم، من به او پاسخ نمی دهم.
حرف های ژاوی
همه تیم ها سخت ترمین میکنند، چه هدف کسب عنوان قهرمانی باشد و چه از سقوط، تمرین کار سختی است.
وینیسیوس توبیاس
او بازیکن جوانی است و اخیراً با او قرارداد بسته ایم، او خوب کار می کند و یاد می گیرد، کیفیت و انرژی زیادی دارد و بسیار جدی است.
ناراحتی کروس پس از تعویض
این موضوع را بررسی خواهم کرد، البته واکنش او مرا آزار نداد، او از تعویض عصبانی بود. او بازیکن خوب و حرفه ای است و همین کافی است. بهتر است در این رابطه حرف نزنیم.
میلیتائو
او مرا بسیار شگفت زده کرده است، زیرا من او را به خوبی نمی شناختم. او جای پیشرفت دارد و کاری که انجام می دهد باورنکردنی است. او می تواند از نظر تمرکز و خواندن دفاعی پیشرفت کند. او بسیار قوی و سریع است. و بستگی زیادی به آمادگی جسمانی او دارد.
بردن یا خوب بازی کردن
با یک سوال دیگه جواب میدهم، خوب بازی کردن یعنی چی؟ به نظر من، بازی خوب به هر دو موقعیت دفاعی و تهاجمی بستگی دارد، نه فقط یک مورد.
کاماوینگا
او همان کاری را که ما از او انتظار داشتیم انجام می دهد، کیفیت بالایی دارد، در حال پیشرفت است و ممکن است در شروع مسابقات با مشکل مواجه شود، اما او در حال حاضر اعتماد به نفس پیدا کرده است و به آنچه تیم نیاز دارد کمک می کند، و او تفاوت را مقابل چلسی و مقابل پاریس ایجاد کرد.
شرایط کنونی رئال مادرید
ما هدف بسیار مهمی داریم و روی رسیدن به آن تمرکز می کنیم، برای من مهم نیست که در خارج از کشور چه می گویند، من علاقه دارم که تیم برای قهرمانی بجنگد، همه می توانند نظر خود را بیان کنند، اما یک حقیقت وجود دارد، رئال مادرید گل های بیشتری زده است. گلزنی در لیگ و قهرمانان با درخشش بنزما.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала