Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام نخستین خرید سرمربی احتمالی یونایتد فاش شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
در صورتی که اریک تن‎‌ هاگ هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرد، نخستین خریدش اورلین شوامنی ستاره جوان موناکو خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، اریک تن هاگ سرمربی فعلی آژاکس جدی‌ترین گزینۀ باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی رالف رانگنیک محسوب می شود و مدیران ارشد این باشگاه به شدت خواهان حضور او در اولدترافورد هستند.
رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که منچستریونایتد با اریک تن هاگ، برای امضای قراردادی چهار ساله به توافق رسید و این موضوع تا هفته‌های آینده رسمی خواهد شد. در صورت رسمی شدن حضور تن هاگ، وی تور تابستانی خود را از جولای آغاز خواهد کرد و خوشحال می‌شود که خریدهای جدید نیز داشته باشد. شرایط ایجاب می‌کند که مدیران از از خواسته‌های مربی جدید خود به وضوح اطلاع داشته باشد تا بتواند به محض ورود وی پروسه ستاره‌های مورد نظر را آغاز کند.
با این حال رسانه‌های انگلیسی نخستین خرید مربی هالندی را شناسایی کرده‌اند و می‌گویند در صورتی که اریک تن‎‌ هاگ هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرد، نخستین خریدش اورلین شوامنی ستاره جوان موناکو خواهد بود.
تن هاگ این بازیکن را به عنوان جایگزین برای پوگبا و ماتیچ در نظر گرفته که جدایی شان از یونایتد قطعی است و اولدترافورد را ترک خواهند کرد.
شوامنی رهبر خط میانی در سیستم تن هاگ خواهد بود و مربی هالندی می‌خواهد این بازیکن جوان نقش پُررنگی در تیم وی داشته باشد.
مدیران یونایتد قبل از این چندین بار با موناکو تماس گرفته‌اند تا مطمئن شوند که می‌توانند وارد جنگ نقل و انتقالاتی برای این بازیکن بیست و دو ساله شوند یا خیر. با این حال، قیمت اولیه این هافبک می‌تواند به مبلغی معادل با رقم شصت میلیون یورو برسد و با توجه به این که رئال امباپه را جذب می‌کند و بارسلونا شرایط خوبی اقتصادی ندارد، می‌توان گفت که یونایتد از شانس زیادی برخوردار است.
حالا دیده شود که این بازیکن به یونایتد خواهد آمد یا تصمیم خواهد گرفت تا برای تیم دیگری در فصل آینده توپ بزند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала