جبهه آزادی افغانستان مدعی ترور 4 نیروی طالبان شدند

© AP Photo / Dar YasinA general view of a neighborhood during the night in Kabul, Afghanistan, Sunday, Feb, 13, 2011
A general view of a neighborhood during the night in Kabul, Afghanistan, Sunday, Feb, 13, 2011 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
منابع محلی در شهر کابل از کشته‌شدن چهار عضو نیروهای امنیتی طالبان به‌ دست افراد مسلح ناشناس در غرب پایتخت خبر داده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، منابع محلی در شهر کابل از کشته‌شدن چهار عضو نیروهای امنیتی طالبان به‌دست افراد مسلح ناشناس در غرب پایتخت خبر داده‌اند و "جبهه آزادی افغانستان" با نشر ویدیویی در فیس‌بوک مدعی شده است که این حمله از سوی سربازان این جبهه صورت گرفته است.
منابع محلی در غرب کابل گفته‌اند، چهار سرباز طالبان شنبه (27 حمل) در ایست‌ بازرسی (چک‌پاینت) در منطقه شهرک امید سبز در غرب کابل با شلیک گلوله به‌قتل رسیده‌اند.
جبهه آزادی افغانستان در توضیحات ویدیوی خود نوشته است، "نیروهای جبهه به یک پاسگاه نیروهای طالبان در شهرک امید سبز در غرب کابل حمله هدفمند انجام داده است که در نتیجه آن چهار طالب کشته و دو تن دیگر زخمی شده‌اند؛ نیروهای جبهه در این حمله دو میل کلاشنیکوف را نیز به غنیمت گرفته‌اند."
ستر جنرال قدم شاه شهیم رئیس ستاد ارتش پیشین افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
رئیس ستاد ارتش پیشین افغانستان به "جبهه مقاومت ملی" پیوست
جبهه آزادی در اعلامیه خود افزوده است، شامگاه جمعه 26 حمل یک حمله‌ چریکی دیگر در ولسوالی سیدخیل ولایت پروان علیه طالبان انجام داده است که در پی آن سه نیروی طالبان زخمی شده‌اند.
از سویی دیگر، منابع محلی در ولسوالی خواجه‌غار ولایت تخار از درگیری باشندگان مرکز این ولسوالی با اعضای طالبان خبر داده است.
به گفته این منابع، درگیری جمعه 15 آوریل میان باشندگان محل و مولوی شاه‌محمود، مدیر استخبارات طالبان در این ولسوالی رخ داده است.
منابع افزوده‌اند، درگیری زمانی آغاز شد که مولوی شاه‌محمود قصد داشت زمین مربوط به یک کلینیک حیوانی و یک چاه عمیق آب را غصب کرده و در آنجا خانه اعمار کند.
گفته می‌شود در نتیجه پرتاب سنگ و خشت از سوی شهروندان، شش تن از همراهان مدیر استخبارات طالبان نیز زخمی شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала