Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتی 2 اسپانیول 1؛ کاراسکو سیمئونه را از منجلاب نجات داد + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یانیک فریرا کاراسکو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Атлетико" - "Ростов"
یانیک فریرا کاراسکو   Футбол. Лига чемпионов. Матч Атлетико - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکومادرید با دو گل امشب در زمین خودی در لیگ به برتری رسید تا به جایگاه‌اش در جدول سرو سامان بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال اتلتیکومادرید و اسپانیول در چارچوب بازی‌های هفته 32 لالیگا امشب در واندامیتروپولیتانو به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار را شاگردان سیمئونه با حساب 2-1 به برتری رسیدند.
نیمه اول این دیدار که بدون گل سپری شد، در نیمه دوم آن اما یانیک کاراسکو در دقیقه 52 میزبان را پیش انداخت و حساب کار را 1-0 ساخت.
کاتالان‌ها که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند با تمام توان شان به حملات خود شروع کردند که همین فشار سبب شد تا کوندوگیبیا در دقیقه 71 از بازی اخراج شد، و سه دقیقه بعد نیز رائول دی توماس بازی را به تساوی کشید.
این بازی که نیز مثل دیدار سیتی کمی جنجالی شد، داور مجبور شد که 10 دقیقه وقت اضافه در نظر بگیرد که در آخرین دقیقه آن یانیک ضربه پنالتی به دست آمده برای میزبان را به گل بدل ساخت تا یک پیروزی سخت و دشوار برای تیم سیمئونه به دست آید.
با این برتری اتلتیکو 57 امتیازی شد و به رده چهارم جدول (با تفاضل گل بهتر) جا خوش کرد در حالی‌که تیم اسپانیول با 39 امتیاز در رده 11 جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала