Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار رئیس با سرمربی: رئال برای "خرید" باید "بفروشد"

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
رئیس و سرمربی رئال مادرید با یکدیگر دیدار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید خودش را برای یک فصل رویایی دیگر آماده میکند. کهکشانی ها که شانس اول قهرمانی در لیگ هستند و البته برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز سیتی را پیش روی خود دارند، میتوانند دوباره با سرمربی گری آنچلوتی ایتالیایی به این دو افتخار مهم دست پیدا کنند.
با این حال رئال با وجود شرایط نسبتا خوبی که دارد، به فکر تقویت تیم در فصل بعدی نیز است.
گزارش روزنامه مارکا نشان میدهد که روز جمعه، فلورنتینو پرز و آنچلوتی با یکدیگر در محل تمرین تیم دیدار کردند و در خصوص برنامه های تابستانی باشگاه به گفتگو پرداختند.
آنچه مسلم است، تیم در فصل آینده باید تقویت شود و خرید بازیکن تنها از راه فروش بازیکن حاصل میشود، راه دیگری وجود ندارد. تلاش رئال کماکان جذب یک مهاجم طراز اول است، که در قدم اول کیلیان امباپه است و در قدم بعدی ارلینگ هالند.
چندین بازیکن رئال که قراردادشان در پایان فصل به اتمام میرسد بدون شک در لیست خروج قرار دارند، مارسلو، گرت بیل و ایسکو بازیکنانی هستند که با رفتن شان باعث میشوند رئال از پرداخت حقوق ماهیانه به آنها بتواند مبلغی را پس انداز کند.
این در حالیست که رئال سرمایه های جوانی همچون کوبو، رینیر جسوس و براهیم دیاز را هم دارد که به صورت قرضی در تیم های دیگر بازی میکنند و میتوانند با بازگشت به تیم شان کمک کنند.
بازیکنانی که به احتمال زیاد یک سال دیگر در رئال ادامه خواهند داد، لوکامودریچ، کارواخال، تونی کروس، ناچو فرناندز، لوکاس وازکز هستند که با توجه به تاثیرگذاری خوبی که در تیم دارند، دسته کم یک سال دیگر با کهکشانی ها ادامه خواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала