Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره آرجانتینی یونایتد؛ رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است + عکس

© AFP 2023 / Oscar Del PozoФорвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год
Форвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
ستاره آینده دار و 17 ساله منچستریونایتد با انتشار پیامی به تمجید از کریستیانو رونالدو او را به عنوان GOAT بهترین بازیکن تاریخ معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ الخاندرو گارناچو بازیکن جوان و استعداد پربار منچستریونایتد پس از ستایش کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بعد از بازی با نوریچ سیتی، بحث‌هایی را در فضای مجازی به راه انداخت.
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
ورزش
رونالدو پس از شصتمین هت‌تریک: تا آخر می‌جنگیم و تسلیم نمی‌شویم + عکس
کریستیانو رونالدو شب قبل برابر نوریچ سیتی هت‌تریک کرد تا تیم‌اش با همان سه گل به سه امتیاز کامل دست یابد و همین امر این تیم را به رده پنجم جدول رساند.
پس از بازی، گارناچو در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به تمجید از هم تیمی خود پرداخت، اما این اظهارات او باعث واکنش‌های انتقادی شد، به ویژه از سوی هموطن‌اش سرخیو آگوئرو.
آگوئرو گارناچو را به دلیل ادعای "GOAT" انتخاب کردن رونالدو، سرزنش کرد.
این بازیکن جوان رونالدو را "بزرگترین تمام دوران" توصیف کرد. این ادعا در آرجانتین بی توجه نماند، زیرا هموطنان او اصرار داشتند که لیونل مسی بازیکن پاریسن‌جرمن در واقع چنین است.
آگوئرو مهاجم سابق منچسترسیتی و بارسلونا از جمله نظرات قابل توجهی بود که به گارناچو گفت که او فقط فکر می‌کند رونالدو بهترین است، زیرا او تجملات بازی در کنار مسی را نداشته است.

آگوئرو می‌گوید: "فقط به این دلیل که هنوز با بهترین‌ها بازی نکرده‌ای."

آیا رونالدو توپ مسابقه هت‌تریک خود را به گارناچو داد؟
هواداران حدس می‌زدند که رونالدو توپ مسابقه خود را در یک حرکت "باکلاسی" به گارناچو هدیه داده است، زیرا مهاجم توپ را به پسر جوان می‌دهد.
با این حال، به نظر می‌رسد که بازیکن آرجانتینی فقط آنرا برای گلزن کهنه کار از زمین خارج کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала