Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند روی لبان لیورپولی‌ها؛ غیبت ستاره درخشان ویارئال در نیمه نهایی

© REUTERS / Heino KalisVillarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı
Villarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
جرارد مورنو ستاره اسپانیایی ویارئال مصدوم شده و به صورت قطعی دیدار برابر لیورپول در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که تنها یک هفته تا بازی ویارئال در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول باقی مانده است، حضور ستاره ارزشمند این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
ویارئال پس از پیروزی 1-2 برابر ختافه اعلام کرد که جرارد از ناراحتی همسترینگ مصدوم شده و اکنون منتظر نتایج آزمایشات روی وی هستند.
با این حال صحبت های اونای امری پس از بازی حاکی از خوش بینی چندانی نبود زیرا ستاره اسپانیایی این تیم در این فصل 5 بار مصدوم شده و هر بار نیز دو الی سه هفته غایب بوده است.
این بازیکن آخرین بار به تاریخ 2 سپتامبر در اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا مصدوم شد و 3 هفته غایب بود. جرارد که از زمان بازگشتش بازیکنی کلیدی در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس و بایرن مونیخ بود، توقع می‌رفت برابر لیورپول نیز بدرخشد و شانس صعود زیر دریایی‌های زرد را به فینال لیگ قهرمانان اروپا، برای نخستین بار در تاریخ تقویت کند.
این در حالی‌ست که اکثر رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که با توجه به مصدومیت مورنو، وی دیدار برابر لیورپول قطعاً از دست خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала