هدف قرار دادن تجهیزات نظامی اوکراین با "شکارچی های شب" روسیه + ویدیو

عضو شوید
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه ویدیویی را منتشر کرد که هلیکوپترهای تهاجمی می-28ان (شکارچی شب) مواضع تجهیزات اوکراینی را مورد هدف قرار می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، این ویدیوی 55 ثانیه‌ای نشان می‌دهد که چگونه هلیکوپتر به هوا بلند می‌شود، سپس نشان می‌دهد که چگونه تسلیحات هوابرد می-28ان به تجهیزات نظامی اوکراین در منطقه‌ای جنگلی حمله می‌کند و دوباره به قطعه بر می‌گردد.
به گفته وزارت دفاع روسیه، می-28ان در طول ماموریت پرواز، یک سیستم راکتی ضدهوایی اوکراین را شناسایی کرد. خدمه هلیکوپتر تله‌های حرارتی را شلیک کردند و مانور ضد راکتی انجام دادند و راکت‌های شلیک شده را دور زدند و پس از آن گروهی از هلیکوپترهای تهاجمی به سیستم هوایی دشمن حمله راکتی انجام و آن را منهدم کردند. علاوه براین، "شکارچی های شب" ارتش روسیه مواضع پنهان شده نیروهای اوکراینی را که در یک منطقه جنگلی، منهدم کردند.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала