Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز چلسی به فروش مهاجم گران‌قیمت

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
باشگاه چلسی آماده است تا در تابستان پیشرو روملو لوکاکو را به یکی از تیم‌های اینترمیلان و یا پاریسن‌جرمن به فروش برساند.
به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی چلسی، تابستان امسال با مبلغ 97.5 میلیون پوند برای دومین بار به استمفورد بریچ بازگشت و انتظار داشت در لندن بدرخشد.
لوکاکو اما در چلسی موفق نبوده و در چند ماه حضور در این باشگاه نتوانسته تا خودش را در ترکیب اصلی آبی‌ها ثابت کند و همواره نیمکت نشین بوده است.
او در 20 بازی لیگ فقط 5 گل به ثمر رسانده است و از نظر ترتیب پشت سر کای هاورتز قرار دارد. طبق گزارش Football Insider، لوکاکو از این وضعیت راضی نیست و مشتاق است چلسی را پس از عدم تطبیق با تاکتیک‌های توماس توخل، ترک کند.
اینترمیلان حاضر است لوکاکو را دوباره به خدمت بگیرد. این بازیکن بلجیمی دو فصل را با غول سری‌آ سپری کرد و در 95 بازی در تمامی رقابت‌ها 64 گل به ثمر رساند.
نراتزوری‌‎ها خود را برای جدایی احتمالی لائوتارو مارتینز آماده می‌کنند که با باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، آرسنال و تاتنهام هاتسپور پیوند خورده است.
پائولو دیبالا ستاره یوونتوس که قراردادش در این تابستان تمام می‌شود، به عنوان جانشین مارتینز شناخته می شود. تیم سیمونه اینژاگی به دنبال تشکیل زوج لوکاکو و دیبالا در خط حمله فصل آینده است.
اینتر کار راحتی برای جذب لوکاکو نخواهد داشت زیرا پاریسن‌جرمن نیز خواهان این بازیکن است و اخیراً با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس برقرار کرده‌است.
چلسی با جدایی لوکاکو مشکلی ندارد زیرا می‌خواهد با فروش ستاره بلجیمی، جا برای انتقال احتمالی عثمان دمبله، وینگر بارسلونا باز شود.
حالا دیده شود که ستاره بلجیمی به کدام تیم خواهد پیوست و در کدام لیگ به فوتبال حرفه‌ای خودش ادامه خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала