Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 پالاس 0؛ توخل با عبور از تیم آماده پاتریک ویرا + ویدیو/عکس

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی نگذاشت تا فصل را بدون جام سپری کند و خود را با شکست دادن پالاس به بازی فینال جام حذفی انگلیس رساند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال چلسی با نتیجه قاطع برابر کریستال پالاس به برتری رسید و راهی دیدار فینال جام حذفی انگلیس شد.
دو تیم در دیدار دوم نیمه نهایی این جام از ساعت 20:00 امشب به وقت کابل با هم مصاف دادند که سرانجام این دیدار را آبی‌های لندن با حساب 2-0 به برتری رسیدند.
این مسابقه که در ورزشگاه ملی ومبلی انجام یافت، نیمه اول بازی 0-0 دنبال شد اما در نیمه دوم این تیم چلسی بود که به نتیجه رسید و توانست مزد تلاش‌های خود را کسب نماید.
جایی‌که ضربه ریس جیمز را بازیکن خود چلسی در مقابل دروازه نتوانست به گل بدل کند و پس از برخورد به او برگشت که لوفتوس چک با یک ضربه محکم در دقیقه 65 نتیجه را یک بر صفر ساخت.
در ادامه فشار آبی‌ها بیشتر شد که بار دیگر این تیم در دقیقه 76 نیز توانستند به گل برسند.
این بار آزپلکویتا توپ را از مدافع حریف گرفت و بازیابی کرد که درنهایت آنرا کای هاورتز کمی به عقب پاس داد و میسون مونت به خوبی وارد دروازه کرد تا دومین گل چلسی ثبت شود.
شاگردان توماس توخل که هفته پیش در لیگ قهرمانان اروپا با حساب مجموعی 5-4 باختند و از گردونه مسابقات حذف شدند، واکنش خوبی داشتند و توانستند در نهایت با عبور از پالاس به بازی پایانی راه یافتند و حریف لیورپولی شدند که شب قبل توانسته بود از سد سیتی عبور نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала