Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های احتمالی جانشینی لواندوفسکی در بایرن مشخص شدند

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
در صورتی که روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ جدا شود، سران این تیم به سراغ یکی از میان هالند، شیک، بنجامین ششکو و کالادزیچ خواهند رفت.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در 2023 به پایان می‌رسد. این ستاره‌ی لهستانی در اوج دوران آمادگی خود قرار دارد و مدیریت بایرنی‌ها به دنبال حضور بیشتر این بازیکن در آلیانز است؛ اما دو مشکل بر سر تمدید قرارداد مهاجم گُلزن وجود دارد.
لوا برای ماندن در آلیانز، قرارداد بلند مدت با دستمزد هنگفت می‌خواهد که مدیران بایرن مونیخ با توجه به سن که مهاجم پولندی دارد، نمی‌توانند خواسته‌های وی را برآورده کنند.
همین موضوع سبب شده تا تمدید قرارداد وی ناممکن به نظر برسد و وی به سمت بارسلونا تغییر جهت دهد.
بایرن که هنوز از تمدید قرارداد لوا ناامید نشده، خودش را به بدترین سناریو آماده دارد و جانشینان احتمالی لوا را شناسایی کرده‌است.
طبق گزارش بیلد آلمان، این باشگاه 4 مهاجم را به عنوان جانشین لوا در نظر گرفته و در صورتی که وی جدا شود، به سراغ یکی از آن‌ها خواهد رفت.
در فهرست باشگاه بایرن مونیخ، ارلینگ هالند از دورتموند، پاتریک شیک از بایرلورکوزن، بنجامین ششکو از سالزبورگ و ساشا کالادزیچ از اشتوتگارت قرار دارند و این باشگاه شدیداً این بازیکنان را زیر نظر دارد.
حالا دیده شود که لوا از این تیم جدا خواهد شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала