Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یکجا شدن مسی و رونالدو رویا می‌ماند یا تحقق می‌یابد؟ پاریس مقصد احتمالی کریس

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
احتمال می‌رود که پاریسن‌جرمن وسوسه‌شود تا در تابستان امسال کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یونایتد را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ای 90minگزارش کرده که پاریسی‌ها به دنبال تقویت خط حمله خود است اما این در صورتی خواهد بود که کیلیان امباپه به رئال مادرید برود.
برای این امر آنها در جستجوی یک مهاجم کلاس جهانی هستند و رونالدو که تا سال 2023 با منچستریونایتد قرارداد دارد، را مورد توجه قرار داده‌اند.
این بازیکن 37 ساله تابستان گذشته بازگشت هیجان انگیزی به اولدترافورد انجام داد اما در صورتی که PSG پیشنهاد مناسبی ارائه دهد، می‌تواند یونایتد را ترک نماید.
با این حال، جالب است که ببینیم چگونه باشگاه فرانسوی مسی و رونالدو را با هم در یک ترکیب به میدان خواهد فرستاد، اگر واقعاً موفق به خرید برنده 5 توپ طلا شود.
با وجود به ثمر رساندن 21 گل در تمام رقابت‌های این فصل، از جمله 15 گل در لیگ برتر، رونالدو به "مشکل" قرار گرفتن در تیم مورد انتقاد قرار می‌گیرد.
مسلماً فُرم او از ابتدای سال نزول کرده، اگرچه او اخیراً با هت‌تریک خیره کننده مقابل نوریچ سیتی، به همه انتقادات پاسخ داد. اما این سوال در مورد لیگ قهرمانان اروپا نیز وجود دارد که منچستریونایتد در تلاش برای کسب سهمیه است.
آنها در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ قرار دارند و سه امتیاز کمتر از تاتنهام رده چهارمی دارند و با آرسنال هم تراز هستند، البته یک بازی بیشتر انجام داده‌اند.
شیاطین سرخ هنوز شش بازی دیگر برای انجام در پیش دارند اما در میان آنها با لیورپول، آرسنال و چلسی روبرو خواهند شد که همگی روی کاغذ بسیار سخت به نظر می‌رسند.
اگر آنها واقعاً خارج از چهار تیم برتر فصل را به پایان برسانند، رونالدو ممکن است وسوسه شود که به PSG بپیوندد که می‌تواند فوتبال او را در لیگ قهرمانان تضمین کند.
علاوه بر این، طرفداران بالاخره می‌توانند رویای خود را برای تماشای بازی دو بهترین بازیکن در یک تیم محقق کنند.
پی‌اس‌جی هدف ناخواسته رونالدو توسط اریک تن هاگ سرمربی بالقوه بعدی منچستریونایتد خواهد بود.
چیزی که می‌تواند انتقال رونالدو به پاریس را تسریع کند این است که اریک تن هاگ سرمربی بالقوه بعدی منچستریونایتد این بازیکن را در برنامه‌های خود نمی‌بیند.
مربی فعلی آژاکس به طور گسترده‌ای رسد می‌شود تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. تن هاگ رونالدو را برای تیمش خیلی پیر می‌داند و می‌خواهد پس از این‌که رسما هدایت را برعهده گرفت، اجازه دهد او اولدترافورد را ترک کند و همین امر می‌تواند چرخ‌های انتقال احتمالی به PSG را به حرکت درآورد، اگرچه هنوز پیچیده به نظر می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала