Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه از ستاره همیشه مصدوم: "هازارد" تا خودش را ثابت نکند، جایی نمیرود!

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
برادر ادن هازارد میگوید، او در تابستان رئال مادرید را ترک نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که ادن هازارد بلجیمی یک سال دیگر یعنی تا تابستان 2023 با رئال مادرید قرارداد رسمی دارد، اما زمزمه های فروش او در پایان فصل شنیده میشود.
رئال که حتی فکرش را نمیکرد، هازارد چنین خریدی برای این تیم باشد، بدون شک به دلیل مصدومیت های متوالی و عدم درخشش در این تیم، قصد فروش او را دارد تا دیگر عذاب دیدن وضعیت او را نکشد.
با این حال کیلیان هازارد که خودش یک فوتبالیست در لیگ بلجیم است، علاقه آرسنال به ادن و پیوستن برادرش در تابستان به این تیم را رده کرده است.
برادر هازارد معتقد است، ادن تا زمانی که ثابت نکند بهترین بازیکن رئال است، این تیم را ترک نخواهد کرد. به گفته وی، هازارد میخواهد حتی برای یک فصل هم که شده به هدفش برسد و توانایی هایش را به باشگاه نشان دهد.
کیلیان هازارد به RTBF گفت:
او تا زمانی که ثابت نکند در آنجا قوی ترین است، رئال را رها نمی کند. او در هر باشگاهی که بوده خود را ثابت کرده است، من مطمئن هستم او نمی‌خواهد رئال را ترک کند، مگر اینکه رئیس بخواهد و به او بگویند که دیگر شانسی برای بازی کردن ندارد. تنها چیزی که میدانم این است که او میخواهد ثابت کند، بهترین بازیکن رئال است.
انتقال به دورتمند و هم بازی شدن با تورگان؟
من فکر می کنم این داستان دورتموند کمی رویایی است، فکر نمیکنم ادن به آلمان برود. من ادن را به اندازه تورگان نمی بینم.
هازارد در این فصل نیز فوق العاده نا امید کنده بوده و تا کنون موفق به گلزنی در لالیگا برای رئال نشده است، این در حالیست که وی در حال حاضر مصدوم است و باید تحت عمل جراحی مچ پا قرار گیرد.
ستاره سابق چلسی در مجموع در 65 بازی برای رئال 6 گل زده و 10 پاس گل داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала