Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گل بزن و پاداش بگیر؛ 850 هزار پوند "پاداش" علل حساب برای CR7 تمام نشدنی!

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از هتریک خود مقابل نوریچ سیتی، 850 هزار پوند پاداش دریافت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک و بر اساس ادعای روزنامه سان، رونالدو پس از به ثمر رساندن 21 گل در این فصل، بند مربوط به پاداش در قراردادش را فعال کرده است.
در قرارداد رونالدو آمده است در صورتی که وی 20 گل به ثمر برساند، 750 هزار پوند پاداش دریافت خواهد کرد، این در حالیست که وی همچنین 100 هزار پوند دیگر نیز برای هت تریک در بازی دیروز به خود اختصاص داده است که در مجموع میشود، 850 هزار پوند.
گزارش سان حاکی از آن است که رونالدو اکنون بخاطر هر گلی که در ادامه فصل برای یونایتد بزند، 100 هزار پوند پاداش خواهد گرفت.
یونایتد همچنین مبلغ 1 میلیون پوند به بهترین گلزنش در این فصل پرداخت خواهد کرد که به نظر می رسد رونالدو با توجه به اینکه 12 گل از نزدیک ترین رقیب خود، یعنی هم وطنش برونو فرناندز جلوتر است، به این مبلغ نیز خواهد رسید.
علاوه بر این، اگر رونالدو بتواند فصل را با 30 گل به پایا ن برساند، حدود 2.75 میلیون پوند در مجموع پاداش دریافت خواهد کرد.
اگرچه رونالدو در این فصل بارها مورد انتقاد قرار گرفته است، اما نمیتوان چشم پوشی کرده که وی نقش مهمی در پیروزی های این فصل شیاطین سرخ داشته است، هر چند منچستریونایتد هیچ جامی در این فصل نمیگیرد و تنها امید این تیم قرارگرفتن در جمع 4 تیم برتر و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است.
یونایتد در هفته های آتی دو بازی مهم خارج از خانه برابر تیم های لیورپول و آرسنال در پیش دارد و امیدوار است با درخشش ستاره پرتگالی اش صاحب سه امتیاز آن باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала