Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

‍ ژاوی به هواداران: به استادیوم بی آیید و نگذارید اتفاق بازی فرانکفورت تکرار شود

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با کادیز شرکت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ادامه هفته 33 لالیگا در نیوکمپ میزبان کادیز خواهد بود.
بارسای ژاوی که پنجشنبه شب با قبولی شکست در شبی تلخ از لیگ اروپا کنار رفت، امشب در حالی دوباره میزبان کادیز در لالیگا میشود که فشار زیادی روی این تیم بخاطر
ژاوی صحبت هایش در نشست خبری این مسابقه را با اشاره به حضور عجیب سی هزار هوادار آلمانی در ورزشگاه نیوکمپ آغاز کرد.
وی گفت:
"از هواداران میخواهیم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند و نگذارند که اتفاق بازی مقابل فرانکفورت تکرار شود. امیدوارم که تحقیقات نتیجه بده و چنین حوادثی دیگر رخ ندهد. هر وقت تحقیقات تمام شود و نتیجه اش از سوی رسانه ها به ما و شما اعلام خواهد شد، به هر حال اتفاقاتی که افتاد اشتباه ما بود."
جدال با کادیز
بدون شک آنها هم مثل فرانکفورت می آیند تا کار را برای ما سخت کنند. کادیز زیر نظر سرمربی اش پیشرفت خوبی کرده است، نها توانایی انجام بازی خوب را دارند و میتوانند کار را برای ما سخت کنند. مهم است که بعد از شکست مقابل فرانکفورت دوباره به روند برد برگردیم. این بازی حیاتی است و امیدوارم با حمایت هواداران آن را ببریم.
افت بعد از الکلاسیکو
برابر لوانته و در بازی رفت مقابل فرانکفورت عملکرد خوبی داشتیم، از دست دادن توپ باعث میشد که در بسا موارد ضربه بخوریم. در ادامه فصل باید مثل بازی الکلاسیکو و جدال با ناپولی حاضر شویم. ما هدف مان صعود به لیگ قهرمانان است و باید برای رسیدن به این مهم هم صبور باشیم و هم بی نقض کار کنیم.
قهرمانی لالیگا
بازی امشب رئال و سویا مهم و جذاب است که حتما را آن تماشا خواهم کرد. ما هشت فینال داریم که باید آن را ببریم. باید ببینیم که رئال امتیاز از دست میدهد یا نه. من به تیم خود باور دارم، هدف اصلی مان گرفته سهمیه لیگ قهرمانان است، اما اگر شرایط خوب باشد به قهرمانی هم فکر میکنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала