Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آژاکس در تلاش حفظ تن هاگ اما شیاطین سرخ در آستانه قرارداد با وی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
گفته می‌شود که فرایند انتقال تن هاگ به منچستریونایتد در حال نهایی شدن است اما آژاکس تلاش می‌کند تا او را راضی به ماندن نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ گری همسترا مدیر فنی باشگاه آژاکس می‌گوید که این تیم در تلاش است تا اریک تن هاگ را حفظ نماید، در حالی‌که فرایند انتقال او به یونایتد رو به نهایی شدن است.
این مربی هالندی در بیشتر فصل با انتقال به اولدترافورد مرتبط بوده و گزارش‌ها حاکی از آن است که او روز به روز به این جایگاه نزدیک‌تر می‌شود.
با این حال، باشگاه فعلی او تمایل‌اش را برای حفظ وی را پنهان نکرده است، اما همسترا می‌گوید که آنها تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن او برای ماندن انجام داده‌اند.

همسترا اظهار داشت: "می‌توانم در این مورد بسیار مختصر باشم. ما هر کاری که از دستمان بر می‌آمد انجام داده‌ایم و هر کاری می‌کنیم تا او را نگه داریم."

حتی به صورت کوتاه همسترا تأیید کرد که پیشنهاد تمدید با پول بیشتر به مربی ارائه شده ولی همه چیز بستگی به خود مربی دارد که آینده‌اش را چه تصمیمی خواهد گرفت.

همسترا گفت: "ما دو سناریو داریم: ما واقعا امیدواریم که او بماند، منطقی است که علاقه به او وجود داشته باشد. و اگر او بماند، باید برای سناریوی دوم آماده باشیم."

به نظر می‌رسد تن هاگ شانس زیادی برای انتقال به منچستریونایتد داشته باشد، زیرا او مائوریسیو پوچتینو را در این راه شکست داده است.
اگر این مربی هالندی واقعاً این نقش را بازی کند، پس از شکست باشگاه در کسب جام در دوران سلطنت اوله گونر سولشیر، باید این تیم به روند بی نتیجه یک دهه‌اش پایان بدهد.
با این حال، احتمال بازنگری در تیم برای هر کسی که کنترل را در دست بگیرد، محتمل به نظر می‌رسد، با وجود این‌که اولدترافورد احتمالاً به بازسازی جدی نیاز دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала