Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسیاری‌ها منتظر لغزش رئال مادرید بودند

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید به جای لغزش که انتظار خیلی‌ها بود برابر سویا برنده شدیم تا گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا موفق شد بازی 2 بر صفر باخته به سویا را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان برساند
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره پیروزی خارج از خانه شاگردانش در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان اظهار کرد:
"به یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های این فصل خود دست پیدا کردیم. در نیمه نخست بد و خسته کننده ظاهر شدیم اما در نیمه دوم نمایش متفاوتی ارائه کردیم. بازیکنان با تعهد و فداکاری خاصی بازی کردند تا بار دیگر ثابت شود تیمی متحد هستیم."
سرمربی کهکشانی‌های مادرید در ادامه گفت:
"در حالی که 2 گل عقب افتاده بودیم نمایشی خاص را به همگان نشان دادیم و مشخص شد تیم آماده و با برنامه‌ای هستیم. ضمن آنکه ۲ گل عقب افتاده را جبران کردیم برای مرتبه سوم هم به گل رسیدیم تا بتوانیم حداکثر امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم و گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم."
نچلوتی در ادامه گفت:
"بسیاری منتظر بودند تا برابر سویا امتیاز از دست بدهیم اما با ارائه یکی از بهترین بازی‌های خود به جای لغزش که انتظار خیلی‌ها بود، صاحب برتری شدیم و این در حالی رخ داد که تصمیمات داور قابل درک نبود. قدم مهمی به سوی قهرمانی برداشته‌ایم اما هنوز به آن دست پیدا نکردیم."
این پیروزی گام بلندی به سوی قهرمانی زودهنگام در مسابقات این فصل بود چراکه فاصله این تیم را با بارسلونای رده دومی به 15 امتیاز افزایش داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала