Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشبینی رئال به ماندن مودریچ در برنابئو تا پایان دوران حرفه‌ای

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که قرارداد لوکا مودریچ بزودی برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد و این بازیکن در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل با رئال مادرید به پایان می‌رسد و درخشش وی سبب شده تا مدیران این باشگاه به فکر تمدید با این ستاره کروات باشند.
برنده توپ طلای سال 2018، این روزهای مورد توجه باشگاه‌های نیوکاسل و یوونتوس قرار گرفته و هر دو باشگاه می‌خواهند این بازیکن باتجربه و توانا را به خدمت بگیرند.
با این حال سران رئال مادرید و مربی این تیم به این باور اند که لوکا مودریچ قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد و در این باشگاه از فوتبال بازنشسته خواهد شد.
این موضوع را کارلو آنچلوتی در نشست خبری مطرح کرد و اظهار داشت که وی فکر نمی‌کند مودریچ از این تیم جدا شود و بزودی قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.
او در این مورد گفت:" لوکا مودریچ فوتبال خود را اینجا در رئال مادرید به پایان خواهد رساند. نمی‌دانم چه زمانی اتفاق می‌افتد. این ایده باشگاه و لوکا است. مودریچ برای تمدید قرارداد مشکلی نخواهد داشت و من او را با پائولو مالدینی مقایسه می کنم."
انتظار می رود مودریچ مذاکرات خود را با صدرنشین لالیگا در مورد تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر آغاز و قبل از پایان فصل قرارداد جدید امضأ کند.
او از زمان حضورش در رئال از یک دهه پیش تا کنون 428 بار برای این باشگاه بازی کرده است.
در این مدت این بازیکن به تیمش کمک کرد تا چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان و همچنین دو بار قهرمان لالیگا شود. او همچنین سه بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان و سوپر جام یوفا و کوپا دل ری شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала