Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو کاپیتان بایرن در یک قدمی تمدید تا 2025

© REUTERS / MATTHEW CHILDSКоманда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон
Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد بایرن مونیخ با توماس مولر و مانوئل نویر به توافق نهایی برای تمدید قرارداد دست یافته و بزودی موضوع را رسمی و اعلام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ در چند ماه آخر تلاش‌های خودش را برای تمدید قرارداد توماس مولر، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر آغاز کرده بود اما پیشرفت در این روند دیده نمی‌شد.
حالا به نطر می‌رسد که این باشگاه با دو تن از این بازیکنان به توافق نهایی دست یافته و بزودی قراردادهای آن‌ها را تمدید خواهد کرد.
طبق گزارش اسکای اسپورت، بایرن با مانوئل نویر و توماس مولر، دو کاپیتان خود به توافق رسیده و بزودی قرارداد هر دو بازیکن تا سال 2025 تمدید خواهد شد.
هر دو بازیکن تمایل به ماندن در آلیانز آرنا داشتند و همین موضوع سبب شد تا توافق به راحتی به دست آید و این بازیکن در زادگاه شان بمانند.
حالا بایرن تمام تمرکزش را معطوف به تمدید قرارداد سرژ گنابری و رابرت لواندوفسکی خواهد کرد زیرا هر دو بازیکن تا 2023 قرار دارند و مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала