Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره چلسی در صدر فهرست خریدهای تابستانی رئال + عکس

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، ریس جیمز مدافع راست چلسی را به عنوان هدف اصلی خود برای تقویت خط دفاع انتخاب کرده و از مدیران باشگاه خواسته است تا این بازیکن انگلیسی را در تابستان پیشرو به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید با وجود این که در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، نتایج قابل قبولی کسب کرده اما مشکلات فراوانی نیز داشته و مدیران این باشگاه تصمیم دارند تا با جذب بازیکنان خوب در تابستان پیشرو معایب تیم شان را برطرف کنند.
یکی از نقاطی که در طول فصل جاری آسیب پذیر بوده، سمت راست خط دفاعی رئال است زیرا دنی کارواخال به دلیل مصدومیت‌های متوالی از فُرم خوب خودش فاصله گرفته و لوکاس وازکز نیز به دلیل این که پُست تخصصی‌اش دفاع راست نیست، نتوانسته تا مطابق انتظارها ظاهر شود.
نخستین خواستۀ کارلو آنچلوتی پس از جذب امباپه، قطعاً تقویت خط دفاعی و به خصوص سمت راست است و ریس جیمز مدافع راست و انگلیسی چلسی، گزینۀ محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.
طبق گزارش میرر، جیمز در دو بازی رفت‌وبرگشت نمایش خوبی برابر رئال مادرید داشت و با درخشش خودش توجه کارلو آنچلوتی را جذب و این مربی ایتالیایی قانع ساخت که توانایی و پتانسیل بازی برای رئال مادرید را دارد.
جذب جیمز 22 ساله برای رئال مادرید ساده نخواهد بود زیرا وی یکی از بازیکنان مورد اعتماد توماس توخل است و جایگاه ثابتی در ترکیب آّبی‌ها دارد و به نظر نمی‌رسد باشگاه لندنی تن به فروش وی دهد.
رئال اما از مشکلات چلسی آگاه است و می‌خواهد با ارائۀ پیشنهاد نجومی نظر سران چلسی را تغییر دهد و ستاره انگلیسی را جذب کند.
رئال در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده که باشگاه منچسترسیتی نیز مایل به جذب این بازیکن آینده‌است و پپ گواردیولا می‌خواهد تا ملی‌پوش انگلیسی را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала