Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تباس به موضوع اتهام‌ فساد مالی به پیکه و روبیالس

© AFP 2023 / Roslan Rahmanİspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas,
İspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas, - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا، به موضوع افشای فایل صوتی روبیالس و دریافت پول از سوی پیکه برای برگزاری سوپر کاپ اسپانیا در عربستان واکنش نشان داد و این موضوع را جدی عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، امروز نشریه ال کانفیدنشال، فایل صوتی از لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را منتشر کرد که موضوع فشار آوردن به عربستان سعودی برای برگزاری سوپر کاپ اسپانیا در جده و پرداخت 24 میلیون یورو برای این میزبانی را فاش می‌کند.
اسناد و فایل صوتی فاش شده همچنین نشان می‌دهد که روبیالس با پرداخت مبلغی حدود 6 میلیون یورو برای این معامله به پیکه موافقت کرده و سعی کرده است دخالت مدافع بارسا در قراردادها و سوابق را پنهان کند.
این موضوع واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان و مدیران تیم‌ها به وجود معامله پنهانی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با بازیکنان و برخی باشگاه‌ها شدیداً انتقاد کردند.
خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا نیز به این موضوع واکنش نشان داده و با بیان این که این موضوع جدی است، اظهار داشت که منتظر معلومات بیشتر است.
او در این مورد به موندو دیپورتیوو گفت:" من هنوز صداها را نشنیدم و تا زمانی که دست اندر کاران نظر خود را اعلام نکنند، چیزی نمی‌گویم. بارسلونا باید روشن کند که چه اتفاقی افتاده است. من از جزئیات زیادی درباره آنچه اتفاق افتاده است، اطلاع ندارم."
اتهام فساد مالی به رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و پیکه در حالی مطرح می‌شود که در سال‌های آخر سوپر کاپ اسپانیا، با شیوه جدید و با حضور سه تیم برتر لالیگا و قهرمان جام حذفی در جده پایتخت عربستان سعودی برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌های پاداش بزرگی دریافت می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала