Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 2 مارسی 1؛ پیروزی دشوار پاریسی‌های پرمدعا در دربی کلاسیک فرانسه + عکس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال پاریسن‌جرمن در بازی خانگی برابر مارسی امشب به سختی 2-1 به برتری رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 32 از رقابت‌های لیگ یک فرانسه امشب دو تیم رده اول و دومی جدول در ورزشگاه پارک د پرنس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت بدون برنده و با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا دو طرف یک امتیاز از این بازی سهم داشته باشند.
در این بازی ابتدا میزبان روی گل تماشایی نیمار در دقیقه 12 پیش افتاد. گل والی که مارکو وراتی آنرا زمینه سازی کرد و ستاره برزیلی ضربه والی خود را به شکل چیپ داخل تور ساخت.
این گل را اما مارسی در دقیقه 31 توسط "دویه چالتا-تسار" جبران کرد تا بدون شکست به رختکن برود ولی چنین نشد زیرا در دقیقه 5 وقت‌های تلف شده نیمه اول کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی کار را یک طرفه ساخت و گل دوم پی‌اس‌جی را به ثبت رساند.
در حالی‌که دو طرف در نیمه دوم توانستند به خوبی روی دروازه همدیگر حملاتی انجام دهند اما بی نتیجه ماند. البته گل دقیقه 77 پاریسی‌ها و گل دقیقه 86 مهمان پس از بررسی ویدیویی از سوی داور تأیید نشد تا بازی با همان حساب 2-1 به سود پاریسی‌های پر ستاره خاتمه یابد.
با این نتیجه شاگردان پوچتینو 74امتیازی شدند و همچنان در صدر ماندند و فاصله‌ی شان با تیم مارسی رده دومی را به عدد 15 امتیاز رساندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала