Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سویا 2 رئال 3؛ کامبک با تعویض‌های طلایی کارلتو در جهنم سویل + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در بازی بیرون از خانه برابر سویا امشب با درخشش تعویض‌های خود به برتری ارزشمندی رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ ورزشگاه سانچزپیزخوان امشب در چارچوب دیدارهای هفته 32 لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار را رئالی‌ها با درخشش تعویض‌های کارلتو در نیمه دوم 3-2 به برتری رسید.
در این بازی که تیم میزبان بهتر از مادریدی‌ها در نیمه اول عمل کرد، دو طرف موقعیت‌های خوبی را از دست دادند.
روی خطای لوکا مودریچ داور خطا اعلام کرد و در نزدیک محوطه جریمه ضربه آزاد گرفت که ایوان راکتیچ پشت ضربه ایستاد و در دقیقه 21 گل‌زنی کرد. او از میان دو ستاره رئال توپ را وارد دروازه کرد.
در ادامه هنوز آرامش به رختکن مهمان نیامده بود که طی حمله تیمی میزبان؛ خسوس کرونا به دشواری توپ را وارد محوطه جریمه ساخت، چون دروازه‌بان رئال به سرعت به او نزدیک شد این بازیکن با گذر از وی توپ را پاس داد که اریک لاملا از راه رسید و با شوت محکم توپ را داخل تور ساخت تا گل دوم نیز برای میزبان ثبت شود.
در نیمه دم حرکت عرضی وینی مدافعین سویا را پیش کشید اما او با پشت پا دنی کارواخال را صاحب توپ ساخت تا وی زمینه سازی گل قشنگ رودریگو را نماید که در مقابل دروازه قرار گرفت و در دقیقه 50 گل اول رئال را به ثبت رساند.
در دقیقه 76 توپی که روی پاس واسکز و تماس کوچک با سر مودریچ از مدافع حریف عبور کرد و در مقابل وینی رسید این بازیکن با کنترول شانه آنرا با ضربه عالی وارد دروازه کرد اما پس از بررسی ویدیویی داور آنرا رد کرد که انتقاد شدید ستاره‌های رئال را به همراه داشت.
بعد از این امر و در دقیقه 82 ناچو به زمین آمد و این بازیکن در یک حرکت عرضی دنی کارواخال در میان سردرگمی ستاره‌های میزبان پاس دریافت کرد و آنرا به خوبی داخل دروازه جای داد تا تعویض طلایی دیگر از میزبان باشد.
در حالی‌که میزبان همچنان سراغ گل‌زنی پیش می رفت و دوست نداشت یک امتیاز در خانه از این دیدار کسب نماید، اما در سوی مقابل رئال تازه جان گرفته بود و رودریگو سمت راست این تیم را زنده کرد که در دقیقه 92 او توانست با پاس به عقب زمینه گل سوم رئال را فراهم سازد. بنزما هم با کنترول توپ و یک حرکت کوتاه، گوشه جال را نشانه رفت و توپ را وارد دروازه ساخت تا سومین گل رئال ثبت شود که گل سه امتیازی و پیروزی بخش این تیم به شمار می‌رفت اگرچه بعد از آن جای خود را کریم به ماریانو دیاز داد.
در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و داور ویصل بازی را با نتیجه 3-2 به سود رئال به صدا درآورد.
با این برتری کهکشانی‌ها 75 امتیازی شدند تا ضمن کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار، با دو بازی بیشتر نسبت به تیم دومی، اختلاف 15 امتیازی ایجاد نماید. سویا اما با شکست در این دیدار در امتیاز 60 و دو بازی بیشتر و تفاضل گل کمتر در رده سوم ابقا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала