یک زن در یک سال چهار بار مادر شد

© AP Photo / Matthias SchraderАмериканский солдат играет с недавно эвакуированными афганскими детьми на авиабазе Рамштайн, Германия
Американский солдат играет с недавно эвакуированными афганскими детьми на авиабазе Рамштайн, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
یک زن 45 ساله امریکایی به نام تریسی در مدت 13 ماه صاحب چهار فرزند شد.
به گزارش اسپوتنیک،The Sun گزارش شده است که به گفته این زن، پسر بزرگش که 10 سال داشت احساس تنهایی می کرد و آرزوی برادر یا خواهری را داشت. سپس تصمیم گرفت از خدمات یک مادر جایگزین استفاده کند، اما در روز امضای قرارداد متوجه شد که خودش باردار است. مادر جانشین دوگانه پایپر و پریسلی را برای این زن به دنیا آورد و خود زن 45 ساله دختری به دنیا آورد که نام او را هارلو گذاشت.
سمیرای 9 ساله در کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
چندرسانه ای
اطفال بی سرپرست در یکی از پرورشگاه های کابل به روایت تصویر
در همان سال تریسی دوباره باردار شد. آخرین پسر او در هفته بیست و نهم بارداری به دنیا آمد و نارس بود. با این وجود ، والدین موفق شدند از کودک مراقبت کنند و او کاملاً سالم بزرگ شد. "این یک ماجرا بزرگ است. من پنج فرزند، یک نوجوان و چهار پیش دبستانی دارم و در قلب نیویورک زندگی می کنیم!" زن نتیجه گرفت.
پیش از این گزارش شده بود که راشل فوگارتی ساکن لیورپول که متوجه بارداری خود نشده بود، به طور ناگهانی در اورژانس زایمان کرد. به گفته فوگارتی، او در آستانه تولد به دلیل درد شدید مریض شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала