Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه مهم به سیتی: هالند شبیه گریلیش خواهد شد

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
هواداران بوروسیا دورتموند مدعی هستند که ارلینگ هالند در منچستر سیتی بدتر از از جک گریلیش خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، تلاش‌های منچسترسیتی برای جذب ارلینگ هالند پیشرفت‌های خوبی داشته و این باشگاه با نمایندگان بازیکن نروژی به توافق نهایی دست یافته است. طبق گزارش اسپورت میل، یک بسته مالی مناسب - که هالند را با بیش از 500000 پوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل می‌کند - مورد تایید نزدیکان این بازیکن قرار گرفته است.
انتظار می‌رود سیتی بند فسخ 63 میلیون پوندی مهاجم 21 ساله را در دورتموند بوندسلیگا فعال کند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قراردادی که احتمالاً پنج ساله است باید در هفته آینده بسته شود.
با این حال، هواداران دورتموند معتقدند که ستاره نروژی شکست بزرگی در اتحاد خواهد خورد و حتی بدتر از خرید جک گریلیش خواهد بود که سیتی برایش 100 میلیون پوند برای استون ویلا پرداخت.
هواداران دورتموند در یک کانون هواداری این باشگاه بحثی را در این مورد به راه انداخته اند و اکثر آن‌ها به این باور اند که مصدومیت‌های متوالی سبب خواهد شد که وی در سیتی و حتی اگر در سیگنال ایدونا پارک بماند، ناکامی بزرگی را تجربه خواهد کرد.
سابقه هالند نشان می‌دهد که او در سیتی و یا تیم دیگری پیشرفت خواهد کرد زیرا از زمانی که در سال 2020 از سالزبورگ به دورتموند پیوست، در 54 بازی 56 گل در لیگ به ثمر رساند و هر روز روند رو به رشد را تجربه می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала