Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ غیبت کریستیانو رونالدوی سوگوار برابر لیورپول + عکس

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که رونالدو به دلیل درگذشت پسر تازه به دنیا آمده‌اش در دیدار برابر لیورپول حضور نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد امشب در آنفیلد مهمان لیورپول رده دومی است و دیدار دشواری دارد. این تیم به امتیازات کامل این دیدار مهم نیاز دارد تا امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، را زنده نگهدارد و برای آن بجنگد.
با این حال کریستیانو رونالدو که شب گذشته پسر تازه به دنیا آمده‌اش را از دست داد، در این دیدار حساس غایب خواهد بود و در کنار خانواده‌اش می‌ماند.
باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تایید کرد و خودش را در درد از دست دادن فرزند رونالدو شریک دانست.
در بیانیه‌ای این باشگاه آمده است:" خانواده از همه چیز مهم‌تر است و رونالدو در این زمان بسیار سخت در کنار عزیزان خواهد بود. به این ترتیب، می‌توانیم تأیید کنیم که او در بازی مقابل لیورپول در آنفیلد به روز سه‌شنبه حضور نخواهد داشت. کریستیانو، ما همه به تو فکر می‌کنیم و به خانواده صبوری می‌خواهیم."
به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه دیشب با رونالدو صحبت کرده‌اند و به وی مرخصی داده‌اند زیرا امروز صبح هیچ نشانه‌ای از او در کارینگتون دیده نشد تا این که رالف به هم‌تیمی‌هایش گفت که در غیاب کریس باید خود شان را برای مصاف با لیورپول آماده سازند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала