Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پای مسی هم به قضیه فساد مالی پیکه و روبیالس کشیده شد

© AFP 2023 / SAMEER AL-DOUMYاللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
روبیالس و پیکه از مسی برای انتقال سوپرکاپ اسپانیا از ماه اگست به ماه جنوری و برگزاری آن در کشور عربستان سعودی استفاده کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، سه سال قبل لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا، طرحی را طراحی کردند تا همه طرف‌های درگیر را متقاعد کنند که سوپرکاپ اسپانیا باید از ماه اگست به جنوری منتقل شود.
برای دست یافتن به چنین هدفی آن‌ها نیاز به تایید دیوید آگانزو، رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا داشتند اما وی زیاد موافق این طرح نبود.
روبیالس و پیکه برای اینکه آگانزو را در کنار خود قرار دهند، لیونل مسی را متقاعد کردند که در ویدیویی را برای ابراز حمایت از اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا ارسال کند و از وی بخواهد که طرح برگزاری سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی را تایید کند.
این موضوع را ال کانفیدنشال مطرح کرده که کلیپ‌های صوتی از روبیالس و پیکه منتشر کرده بود اما در مورد دست داشتن مسی در مسائل مالی و فسادهایی که رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و مدافع بارسا متهم شده‌اند، چیزی نگفته است.
مسی تا حالا در این مورد واکنشی نداشته و دیده شود که ستاره آرجانتینی که از بارسا جدا شده و رابطه خوبی هم با جرارد پیکه ندارد، چه برخوردی با این قضیه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала