Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: "ما روی کسب عنوان متمرکز شده‌ایم و مدیریت ورزش روی فصل آینده"

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن قبل از بازی با آنژه در مورد آینده‌اش در این تیم جزئیات ارائه نمود.
به گزارش اسپوتنیک؛ اولین فصل کامل مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی پاریسن‌جرمن در حال کامل شدن است.
این سرمربی در حالی‌که با فاصله 15 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول (مارسی)، صدرنشین لیگ 1 است و در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.
بعد از حذف این تیم در برابر رئال مادرید از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان، آینده این سرمربی آرجانتینی همیشه در رسانه‌ها به عنوان یک خبر مهم دنبال شده اما این سرمربی امروز خیلی کوتاه در مورد آینده‌اش صحبت کرد.

او قبل از بازی با آنژه گفت: "ابتدا باید فصل جاری را به خوبی به پایان برسانیم. ما روی کسب عنوان تمرکز کرده‌ایم. مدیریت ورزش روی فصل آینده کار می‌کند اما اولویت ما جام است."

او اضافه کرد: "من فقط به کسب عنوان قهرمانی فکر می‌کنم. البته هدف باشگاه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و ما شکست خوردیم، این مایه ناامیدی است. پس از کسب جام، ارزیابی واقعی را انجام خواهیم داد. من یک سال از قراردادم باقی مانده و آرزو دارم همیشه بهتر از فصل قبل باشم."

پاریسن‌جرمن علی‌رغم این‌که تیمی پر ستاره دارد، همچنان در لیگ قهرمانان اروپا با مشکل مواجه است.
پاریسی‌ها هرگز نتوانسته‌اند جام معتبر لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورند. به نظر می‌رسد این رقابت هر سال خاری در چشم آنها است.
نزدیک‌ترین چیزی که پایتخت به قهرمانی دست پیدا کرده، تحت هدایت توماس توخل در سال 2020 بود که آنها تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفتند اما با اختلاف 1-0 مغلوب بایرن مونیخ شدند.
از قضا پاریسن‌جرمن جنوری سال بعد از این مربی آلمانی جدا شد تا پوچتینو را به خدمت بگیرد، اما با گذشت زمان، آیا واقعا ایده خوبی بود؟
قهرمان لیگ 1 که به زودی به دست خواهد آمد، واقعاً باید یک نیروی مسلط در اروپا باشد، زیرا آنها پول‌های هنگفتی را برای تیم شان خرج کرده‌اند. آنها بازیکنانی مانند نیمار و کیلیان امباپه را به خدمت گرفتند و با یکی از بهترین‌های جهان، لیونل مسی، هم قرار داد بستند تا یکی از قوی‌ترین خط حمله در فوتبال جهان را تشکیل بدهند.
خط هافبک آنها نیز چیزی است که نباید به گذشته نگاه کرد. افرادی مانند مارکو وراتی، لئونادرو پاردس و جورجینیو وینالدوم در طول فصل در خط میانی حضور یافتند.
آنها همچنین در تابستان امسال با جانلوئیجی دوناروما و اشرف حکیمی قرارداد امضا کردند.
از زمانی که تیاگو سیلوا در سال 2020 پاریس را به مقصد چلسی ترک کرد، مارکینیوش برای محافظت از دروازه آنها با پرسنل کیمپمبه شریک شد.
با این حال، با وجود همه این نام‌های فوق ستاره، تیم فرانسوی هنوز در میان نخبگان اروپا با مشکل مواجه است، زیرا به نظر نمی‌رسد که آنها به عنوان یک تیم بازی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала