Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی پس از باخت شوک‌آور: عصبانی‌ام زیرا شانس قهرمانی لالیگا را از دست دادیم

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی برابر کادیز، در حضور خبرنگاران حاضر شد و به صحبت در مورد شکست خانگی تیمش پرداخت و به پرسش‌ها پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ و در چهارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لالیگا، میزبان کادیز بود و در کمال تعجیب با نتیجه 0-1 شکست خورد و دومین باخت متوالی در خانه را تجربه کرد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، پس از این باخت در نشست خبری حضور یافت و ضمن اعلام این که تیمش شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارد، در مورد اتفاق نیوکمپ و اتهام‌ها به پیکه صحبت کرد.
او در مورد بازی برابر کادیز گفت:" عصبانی هستیم زیرا فرصت بزرگی را برای فاصله گرفتن از رقیبان و رقابت برای قهرمانی از دست دادیم. امروز تقریبا با قهرمانی خداحافظی کردیم. ناامید و عصبانی هستم. باید مصمم‌تر باشیم و از خود ما انتقاد کنیم. باید بیشتر تلاش کنیم. وقتی رقیبان دفاعی بازی می‌کنند، ما باید استعداد خود را نشان دهیم و درست تصمیم گیری کنیم. باید وقتی وارد محوطه حریف می‌شویم بهتر کار کنیم . ما امروز باختیم زیرا ایمان ایمان برنده شدن نداشتیم."
سرمربی بارسا در مورد این که چه کسی مسئول شکست است، گفت:" من مسئول این نتیجه هستم. با بازیکنان صحبت خواهم کرد. باید کاملا بدانیم که برای صعود به لیگ قهرمانان باید چطور بازی کنیم. هیچ‌کس در دنیا به اندازه دمبله فرصت نمی‌سازد. با این حال باید از این فرصت‌ها استفاده کرد. در تمرین گاهی گل‌های زیبایی می‌زنیم و تصمیمات درستی توسط بازیکنان گرفته می‌شود اما در بازی فرق می‌کند. باید به کار ادامه دهیم و معتقدم شرایط بد نیست. نسبت به دسامبر قطعا پیشرفت کردیم اما چیزهای بیشتری می‌خواهیم. امیدوار بودم برای قهرمانی مبارزه کنیم اما نشد. باید سبک خود را پیشرفت دهیم. 7 فینال باقی مانده و باید برنده شویم."
ژاوی در مورد غیبت برخی هواداران در بازی دیشب گفت:" ما به هواداران نیاز داریم. آن اتفاق در بازی با فرانکفورت تاثیر بدی روی ما داشت و احساس در خانه بودن نداشتیم. امروز غیبت گروه هواداری به چشم آمد و من از آنها می‌خواهم از بازی‌های بعدی از تیم حمایت کنند. اکنون بارسلونا باید بیشتر از قبل متحد باشد. باید به لیگ قهرمانان صعود کنیم."
هرناندز در مورد غیبت پدری، پیکه و آرئوخو و تأثیر عدم حضور آن‌ها در این دیدار گفت:" امروز خیلی غایب داشتیم. آنسو تقریبا فصل را از دست داده. آرائوخو و پدری هم نبودند. با این حال این نمی‌تواند به عنوان بهانه استفاده شود. باید مسابقه را می‌بردیم اما باختیم. باید از خود ما انتقاد کنیم. اینطور رقابت کردن ثمره‌ای برای بارسلونا ندارد ."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала