Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام در اندیشۀ بازگرداندن اریکسن

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup Denmark - Australia
Russia World Cup Denmark - Australia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
ممکن است کریستین اریکسن هافبک دنمارکی برنتفورد، به تیم سابق خود تاتنهام برگردد و به فوتبال حرفه‌ای خودش زیرا نظر کونته ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستین اریکسن از زمان بازگشت به لیگ برتر، در برنتفورد درخشش بسیار خوبی داشته و همین موضوع سبب شده تا آنتونیو کونته سرمربی فعلی تاتنهام که در اینترمیلان نیز با این بازیکن دنمارکی همکاری داشت، به فکر بازگرداندن وی به هاتسپر باشد.
اریکسن زمستان سال 2020 و زمانی که خوزه مورینیو هدایت تاتنهام را به عهده داشت، قرارداد خودش را تمدید نکرد و با 20 میلیون یورو راهی اینترمیلان شد. وی اوایل در این تیم خوب کار نکرد اما رفته رفته بهتر شد و با این تیم به قهرمانی سری‌آ رسید.
این بازیکن که در رقابت‌های یورو 2020 با تیم ملی کشورش دچار ایست قلبی شد، پس از نصب دستگاه ضربان‌سازی در قفسه سینه‌اش، مجبور به فسخ قرارداد با تیم ایتالیایی شد زیرا لیگ این کشور به بازیکنانی که چنین شرایطی دارند، اجازه بازی نمی‌دهد.
اریکسن در نهایت پس از چند ماه دوری از فوتبال به برنتفورد پیوست و با این تیم روزهای خوبی را سپری می‌کند. اریکسن که مورد توجه آژاکس نیز قرارد دارد، ترجیح می‌دهد در انگلیس بماند و به تیم سابق خود برگردد.
حالا دیده شود که وی در تابستان پیشرو چه تصمیمی خواهد گرفت و در نهایت به چه تیمی‌ خواهد پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала