Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق سیتی با هالند؛ نروژی پُر درآمدترین ستاره لیگ برتر می‌شود؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
منچسترسیتی با پیشنهاد هنگفت مالی به دنبال ارلینگ هالند است و به نظر می‌رسد که تیم دیگری توان رقابت با ستیزن‌ها را ندارد و ستاره نروژی راهی اتحاد خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره درخشان بروسیا دورتموند مورد توجه بسیاری از باشگاه مطرح اروپا قرار دارد اما رئال مادرید و منچسترسیتی پیشتاز از رقبأ اند و شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این بازیکن نروژی دارند.
با این حال نشریه دیلی‌میل در خبری اختصاصی اعلام کرد که منچسترسیتی با ستاره دورتموند به توافق رسیده و قرار است این بازیکن با حقوق هفتگی 500 هزار پوند راهی لیگ برتر شود.
براساس این گزارش، سیتی آماده است تا مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن را به دورتموند بپردازد و پول کمیسیون را نیز به مینو رایولا مدیر برنامه‎‌‌هایش و پدرش پرداخت کند و این معامله را نهایی سازد.
در صورتی که این اتفاق بیفتد، هالند بالاتر از دی بروینه، رونالدو، دخیا و پوگبا دیگر ستاره‌های جزیره به گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر بدل خواهد شد.
سیتی در حالی با هالند به توافق رسیده که نگرانی بزرگ درباره این بازیکن وجود دارد و آن آسیب دیدگی‌های زیاد او است که در فصل جاری تجربه کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала